Tuesday, May 11, 2010


وجدان مسلمان، از سوی والیان فقیه، گروگان گرفته شده است.

End the Executions



"برژنسکی"، مشاور ارشد "باراک حسين اُباما" می گويـد[+]:
" ديروز کنترل يک ميليون مخالف [بخوانيد؛ دگرانديش]، آسان بود، اما امروز کُشتن يک ميليون مخالف [بخوانيد؛ دگرانديش]، آسان-تر است از کنترل آن-ها!؟"
Zbigniew Brzezinski, a senior adviser to President "Barack Hosein Obama" on matters of national security and foreign policy, speak at Chatham House in London on November 17,2008[+]:
"It used to be easier to control a million than kill a million but now, today it is infinitely easier to kill a million than control a million."

سوره-‌ی محمد، آیه-‌ی 004:
کُفار [دگرانديشان] را در هر کجا یافتید گردن بزنید تا زمین از خون آنها رنگین شود. اسیران را محکم ببندید که قادر به گریز نباشند.

سوره‌-ی التوبه، آیه-‌ی 029:
بکُشید کسانی را که به "الله" و احکام (...) او ایمان ندارند، همچنین آن دسته که خود اهل کتاب هستند ولی اسلام را نپذیرفته‌اند، مگر اینکه تعهد کنند که با خواری و خفت بدست خود جزیه (جریمه‌-ی دگراندیشی در اسلام) بپردازند.


فـرزاد کمانگر، دگرانديش آموزگار ۳۴ ساله، به اتهام محاربه در محکمه-ی شريعت که تنها هفت دقیقه به درازا کشید به جرم "محاربه"، "مُرتد" شناخته و به امر خليفـه-ی اسلام اعدام شد. «شیرین علم هولی، فرهاد وکیلی، علی حیدریان و مهدی اسلامیان» هم به همراه او امروز «9. می. 2010»، از داربست اسلام، گردن آويـز شدند.

سوره‌-ی البقره آیه-‌ی 190:
بکُشید در راه "الله"، مخالفان [بخوانید دگرانديشان] را, ولی بدون شورش، که "الله" شورش را دوست ندارد!؟

سوره-‌ی البقره آیه‌-ی 191:
بکُشید آنها [دگرانديشان] را در هر کجا که بر خورد کردید، ... آنها [دگرانديشان] را بکُشید اگر مقاومت نشان دادند، که این است مجازات کافران [دگرانديشان].

سوره-‌ی التوبه، آیه-‌ی 005:
... بکُشید مشرکان [بخوانید دگرانديشان] را با هر نیرنگی که می‌توانید.

بر اساس ماده-ی 18، از منشور جهانی-ی حقوق بشر؛
جهادگران اسلامی آزاد هستند که به تنهایی یا همراه با دیگران، دگراندیشان را گردن بزنند. زیرا انسان ستیزی بخشی از عبادت و آیین‌های مذهبی-ی آنهاست.


البته دوران کُشتار دگراندیشان، به امر حکومت اسلامی، هنوز به یک قرن و نیم نرسیده است، ولی این امامان در همین زمان کوتاه [31 سال] جان چندین هزار جوان ایرانی را گرفته-اند که بیشترین آنها شیعه دوازده امامی حتا برخی سیزده و چهارده امامی بوده-اند.

Labels: , , ,

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home