Tuesday, February 28, 2006

نـوروز؛ جاوندانه می مانـد


REFRESH ONCE PLEASE

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

نــوروز مانـدگار است تا يـک جوانــه باقی است

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~




آنهمه جشن و اميد و تلاش و شادخواری و شادزيستی در فرهنگ ايران پيش از اسلام،
برای ما ايرانيان، ذخائر ارزشمندی برای رسيدن به يک ايران مدرن، شاد و سرفراز، بشمار می روند .

:: مـيـرفـطـروس ::



~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~


کارت پستالی از ایران اسلامزده
( از يک جوان تهرانی – ايميل شده به سايت «پيک ايران») 24 فوریهً 2006 - اسفند 1384
كلاغها رو به خاطريه قالب صابون به جهنم نميبرند
ديگه هندونه دزدي گناه نيست . قسم دروغ كاسب دوره گرد هم كه شده عرف بازار. اين روزها ،نه نگاه هرزه جوانان بيعار به اندام زنان شرم دارد و نه بوسيدن دختر همسايه . كي ميگه دزدها رو تو جهنم ميسوزونند؟مگه ملاها جا براي كسي ميزارند؟. يعني تو جهنم پليسي رو ميشه پيدا كردكه باج گرفته ؟ يا پاسباني كه با بيست هزار تومن مجرم رو فراری داده ؟ من ميگم بهشت پر از آدمهائي كه تعصب شكستند و نترسيدند ميگي نه ؟ برو بشمار. كي ميگه كرمها جسم نويسنده ها روميخورند؟ مگه چي گفتن جز يك سوال كه جوابش هم با تيزبر گرفتند. كي گفته فاحشه ها تو بهشت نميرند ؟كي گفته دختر دانشجو اگه برای شهريه دانشگاش دو ماه بره دبي !! يه راست ميره تو جهنم؟ ليسانس پسر رفسنجاني رو كي تائيد كرده ؟
خلخالي از پل صراط رد ميشه ؟ براي چي ؟ لاجوردي! هم تو بهشته ؟؟؟؟ فاسق يعني چي ؟ زنا كارها ميرن جهنم ؟ اگه زن همسايه به خاطر يك مانتو زير پاي كاسب محل خوابيد ، كدومو ميندازن تو آتيش بقال رو يا مانتو فروش رو ؟ معتاد رو تو جهنم ميسوزونند يا اونائي كه دلالي مواد دارند؟ من اگه گرانفروشي كنم گناه كردم ، يا اوني كه مجوز واردات و صادرات ميده ؟
اين روزها كسي رشوه دادن رو عيب نميدونه . رشوه گرفتن هم زشت نيست مگه آدم چند تا كليه داره برای فروش ؟ تن فروشي برا ی گذرون زندگي است تقلب و قاچاق يه جور زرنگي و نشونه هوشه ميدوني جهنم رو كيا پر ميكنند؟ جهنم رواونائي پر ميكنند كه ساكتند ، كه از شر ظالم ميترسند كه ظلم ميبينند و براش جوك ميسازند . آره هركي از ظالم بترسه ميره جهنم ، هر كي الگانس ديد و تف رو زمين نكرد ميره جهنم ، منم ميرم جهنم اگه جونمو نذارم كه جلوي مفتخوري اين كثافتها رو بگيرم . آره جاي توهم تو جهنمه اگه فرار ( ببخشيد، مهاجرت ) كردي و مردم رو تنها گذاشتي ، جاي تو توي جنهمه كه ميگي "به من چي مردم خرند ، خرافاتي اند. ما برای چي كشته بشيم" ؟
مفعول شدن پسر دانشجو برا 5000 تومن اونو به جهنم نميفرسته كاسب كم فروش هم ميره بهشت كارگر دزد و كارمند رشوه بگير همه تو بهشتند پليس دروغگو و قاضي ظالم هم گرفتار جهنم نميشند. اوني كه ميفهمه چه خبره و سرزير برف كرده ميره جهنم من و تو ميريم تو جهنم . اگه جهنم ترس داره يه كاري كن نري!؟
.....................
کارت پستالی از ایران اسلامزده
( از يک جوان تهرانی – ايميل شده به سايت «پيک ايران») - 28 فوریهً 2006 - 9 اسفند 1384
من که واقعا کف کردم!
من ديگر واقعا خسته شدم. چقدر عزاداری چقدر تظاهرات برای اين امام و اون امام، برای اين توهين اون توهين! تقويم سال نو را ديده ايد؟ اگر نديده ايد پس بدانيد سال نو ما، سال نوئی که بايد مردم خوشحالی کنند، با ديدار از يک ديگر بگويند و بخندند و اگر اين آخوندها نبودند برقصند، مصادف است با يک رديف روز عزا : ايام دهه آخر صفر , اربعين حسيني و رحلت پيامبر, کشته شدن امام مجتبي و امام رضا...
من که واقعا کف کردم. چرا زندگی من و اين ملت اين طور سياه شده؟. چرا من بايد برای کسی يا کسانی که 1300 سال پيش مردند توی سر خودم بزنم و ماتم بگيرم؟ آيا چيزی بی منطق تر از اين را سرغ داريد؟ آخر اين انصاف است مرا مجبور به عزاداری کسی بکنند که نه 1300 سال پيش بلکه اصلا همين ديروز کشته شده؟ خوشا بحال کسانی که در خارج هستند حداقل يک سال نو را درست و حسابی جشن ميگيرند. تجربه
" حکومت گريه و زاری و بزن تو سر مردم " به من و امثال من ياد داد که در حکومت آينده بالاترين جرم در جامعه تظاهر به مذهبی بودن باشد. در حکومت آينده هر ... مذهبی خواست برای اين امام و اون امام گريه کند بشيند در گنج خانه اش هرقدر که ميخواهد گريه کند و اگر خواست بيرون از خانه و در محل عمومی چنين کاری کند به خاطر مزاحمت محاکمه شود. البته من ميدانم اين آخوندها چنان ضربه ای به اين اسلام زده اند که ديگر بعد از آنها حالا حالا ها کسی ديگر اسمی از امامان نخواهند برد. به اميد آنروز.
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~



هـمـوطـن! مـا مـی تـوانيـم

چهارشنبه سـوری، اين جشن باستانی را بـه قيام ملی عليـه رژيـم فاشيستی جـمهوری اسـلامی تبـديـل کنيــم.[+]




~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~


بی‌خــدا و کـافـرم؛ از اهـل ايـمان نـيـسـتـم
زادهً ايـران‌زمـينـم؛ نــه! مـسـلـمـان نيـسـتـم

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

1 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

At Monday, 06 March, 2006, Blogger شهرام قهرماني نـوشتـه...

shad va pirooz bashi

 

Post a Comment

<< Home