Thursday, February 16, 2006

آی مـردم! تـا کـی سکـوت و سکـون!؟


REFRESH ONCE PLEASE

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~



رهبران سياسی، اصلی و کليدی رژيم اسلامی، در وجه غالب و اساسی، نمايندهء يک باند مافيائی قدرت است که برای حفظ و ادامهء حکومت خود، به هر کارو جنايتی دست می زند.

::. مـيـرفـطـروس .::



~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

جان آزادیخواهان در ایران در خطر است

سیندخت پارسی فرياد می زند این بيداد را... آآآآی مــردم!
آرام نشستن و نظاره گر بودن هرایرانی در هر کجای جهان که باشد در این روزهایی که حکومت اسلامی افسار گسسته و انتقام شکست خود در عرصه های بین المللی را از مردم بیگناه ایران می گیرد، همسویی و همدلی با اشغالگران ایران است.
نام چند تن از زندانیان محکوم به اعدام برای پیشگیری تکرارفاجعه ی اعدام حجت زمانی و آگاه نمودن نهادهای مدافع حقوق بشردر این نوشتار ذکر می شود. 1- غلامحسین کلبی 2- ولی الله فیض مهدوی 3- خالد حردانی 4- شهرام پور منصوری 5- فرهنگ پور منصوری 6- سعید ماسوری 7- علیرضا کرمی خیر آبادی.
اعدام حجت زمانی - افزايش تهديدها در زندان های جمهوری اسلامی[+]

تلاش برای سرپوش گذاشتن بر مرگ الهام افروتن[+]
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~




.:: الهام افروتن روزنامه نگار 20 ساله ::.

.:: حُجت زمـانـی مبارز تسليم ناپذير ::.


آسمان ایران خاکستری است، در اینجا همه چیز رنگ خون است و خاکستر. دیو خونریز استبداد زنجیر گسسته و سیری ناپذیر و عطشناک خون می خواهد، خون پاک فرزندان آزاده و سلحشور ایران اشغال شده را. فرزندانی که در برابر چوبه های اعدام، تازیانه، چماق و چاقو و مدرنترین سلاحهای کشتار وارداتی روسیه و اروپا، تنها سنگر دفاعی شان آزادگی و میهن پرستی و اندیشه ورزی است و یگانه ابزاری که د راختیار دارند واژه است و قلم.


..:: سیندخت پارسی[+] ::..



~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

الهام افروتن روزنامه نگار 20 ساله در زندان !؟؟؟ خودكشي كرد

به نوشته روزنامه همبستگی چاپ تهران الهام افروتن روزنامه نگار 20 ساله كه به اتهام چاپ مطلبي در روزنامه تمدن هرمزگان در بازداشت جمهوري اسلامي به سر مي برد،‌ در زندان خودكشي كرده(؟) و استاندار هرمزگان هم اين خبر را مورد تاييد خبر داد. خبرنگاران بدون مرز هفته گذشته نسبت به جان اين خبرنگار هشدار داده بودند. دكتر عبدالكريم لاهيجي حقوقدان در پاريس در مصاحبه با راديو فردا مي گويد: نخستين بار نيست كه در جمهوري اسلامي يك كسي را مي كشند و بعد اسمش را خودكشي مي گذارند و به غير از مساله سعيد امامي، دكتر كاظم سامي را هم وقتي كشتند، بعد از چند روز گفتند قاتل او در يكي از شهرستان هاي جنوب پيدا شده و خودكشي كرده؛ بنابراين اينها روش هاي كلاسيكي است كه متاسفانه در همه حكومت هاي خودكامه وجود دارد. با توجه به اين كه در ايران دادگستري مستقلي نيست، قوه قانونگذاري مستقلي نيست كه لااقل خانواده مقتول بتوانند از آنها درخواست كميسيون تحقيق كنند.
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~



هـمـوطـن! مـا مـی تـوانيـم
چهارشنبه سـوری، اين جشن باستانی را بـه قيام ملی عليـه رژيـم فـاشيستـی جـمهوری اسـلامی تبـديـل کنيــم.[+]




~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~


بی‌خــدا و کـافـرم؛ از اهـل ايـمان نـيـسـتـم
زادهً ايـران‌زمـينـم؛ نــه! مـسـلـمـان نيـسـتـم

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home