Friday, December 09, 2005

اســلام واقعی همين است!؟


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
::. مـيـرفـطـروس .::


~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~


اجرای عدالت علوی و نبوی و اسلامی!؟

اسلام واقعی همان است که محمد و علی و بن لادن و خمينی و خامنه ای و خاتمی و شريعتی و ملاعمر و امروز احمدی نژاد و همه ی ديگر روحانيون می گويند و می خواهند، چه عمامه داشته باشند و چه نه. اين عدالت علوی و نبوی که اينان از آن دم می زنند تنها بانک و نان دانی و باب ارتزاق ائمه و روحانی و آخوند و ملا بوده و هست و تا زمانی که شما از خواب غفلت بيدار نشويد خواهد بود، بيرون کنيد اين جرثومه های فساد و پليدی را از سر سفره ايران. و به علوم انسانی امروز چنگ بزنيد و از سازمانهای بين المللی کمک بخواهيد، متحد شويد، بيدار شويد؛ بيدار!
از کرج محمد هادی معصومی روحانی هفتاد و هشت ساله [+]

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

هـرکولس شعله ور شد و سرنشينان جزغالــه!؟
بـه روايت روزنامه ها و خبرگزاری های رژيم:
ما می‌خواهيم برگرديم ولی اجازه نمی‌دهند!

حسن حيدری صدابردار صدا و سيما در گفتگوی تلفنی با همسرش: «هواپيما خراب است. خلبان حاضر نيست پرواز كند قرار است خلبان را تعويض كنند. ما می‌خواهيم برگرديم ولی اجازه نمی‌دهند!»

سقوط هواپیمای نظامی در یافت آباد تهران - تهران:۱۴:۱۰ , ۱۳۸۴/۰۹/۱۵ 0 مهــر

این هواپیمای نظامی دارای 84 سرنشین و10 خدمه بوده که به علت نقص فنی که از سوی خلبان نیز اعلام شده ، در حوالی سه راه آذری در یک منطقه مسکونی وپرجمعیت سقوط کرده است. تهران:۱۴:۵۳ , ۱۳۸۴/۰۹/۱۵ – مهر
هواپيما خراب است! ما مي خواهيم برگرديم ولي اجازه نمي دهند!؟؟؟

گفته می شود که خلبان هواپیما (ستوان گوهری) به دلیل نقص فنی هواپیما حاضر به انجام پرواز نبوده و بخش بزرگی از زمان تاخیر پرواز، به راضی کردن او سپری شده است. ظاهرا در نهایت نیز تنها به این دلیل انجام پرواز را پذیرفت که قرار شد در صورت خودداری او از پرواز، به جای او، کمک خلبان که مهارت کاملی نداشته، اقدام به پرواز کند. آیا این سخن درست است؟
ساعت 06:16 بعد از ظهر, چهار شنبه 16 آذر 1384 - فردا نیوز

به گزارش خبرنگار «فردا» اين هواپيما كه نزديك به 100 نفر سرنشين داشت، در شهرك مسكوني توحيد در ابتداي خيابان شمشيري تهران سقوط كرد.
ساعت 03:47 بعد از ظهر, سه شنبه 15 آذر 1384

خدا عفو عبدياني ۴۵ ساله فيلمبردار شبكه(6) - صدا و سيما
در آخرين گفت وگو با همسرش: «ساعت ۱۰ و ۳۰ دقيقه خدا عفو به من زنگ زد و گفت:« دو ساعت است كه در اتوبوس نشسته ايم نه ما را به سوي هواپيما مي برند و نه مي گذارند فرودگاه را ترك كنيم. گويا هواپيما خراب است. صدقه كنار بگذار، دلم شور مي زند!؟»
خدا عفو سه فرزند ۲۰ ساله، ۱۶ ساله و ۱۲ ساله دارد

پاسدار عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما گفت :
"شهدای سانحه هوایی با خدا معامله کردند و به هدف واقعی خود رسیدند".

سى-۱۳۰ حامل خبرنگاران و عكاسان مطبوعات، خبرنگاران، گزارشگران و تصوير برداران صدا و سيما، مسؤولان روابط عمومى ارتش و جمعى از افسران و درجه داران ارتش بود. همچنين اين پرواز با ۲۸هزار و ۵۴۰ ليتر سوخت پرواز مى كرد، ضمن اينكه بيش از ۲۶ سال از عمرش نمى گذشت و بيشتر براى حمل و نقل بار كاربرى داشت.
جمعه ۱۸ آذر ۱۳۸۴ - روزنامهً ایران - Fri, Dec 9, 2005

مدیر کل امنیتی وزارت کشور: جزئیات بیشتر سقوط هواپیما را از ارتش باید پرسید (؟)
تاکنون نماینده ارتش جلسه ای را با ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه تشکیل نداده است! زمان: ۱۶/۹/۱۳۸۴ | ۴:۲۷:۴۵ بعدازظهر - آريا نيوز

علت سقوط هواپیمای ارتش نقص فنی بوده است
زمان: ۱۶/۹/۱۳۸۴ | ۴:۲۴:۴۵ بعدازظهر
خبرگزاری آریا- ستاد حوادث غیرمترقبه کشور علت سقوط هواپیمای سی 130 ارتش جمهوری اسلامی ایران را نقص فنی اعلام کرد!؟

تماس خبرنگار آریا با دفتر وزیر کشور و مدیر کل امنیتی وزارت کشور بی نتیجه ماند. دفتر وزیر کشور گفت: سئوالات در مورد سقوط هواپیما را ستاد حوادث غیرمترقبه کشور پاسخ خواهد داد!؟

ستاد حوادث غیرمترقبه کشور نیز علت سقوط هواپیمای سی 130ارتش را نقص فنی اعلام کرد و پاسخ به سایر ابهامات در این خصوص را به عهده مدیر کل امنیتی وزارت کشور دانست که تماس خبرنگار آریا با مدیر کل امنیتی وزارت کشور تاکنون بدون نتیجه بوده است!؟

سخنگوی وزارت کشور: مرجع تعیین علت سقوط هواپیمای حامل خبرنگاران، ارتش است
زمان: ۱۶/۹/۱۳۸۴ | ۴:۱۵:۰۵ بعدازظهر
خبرگزاری آریا- سخنگوی وزارت کشور گفت: تعیین علت حادثه سقوط هواپیمای سی 130ارتش که حامل خبرنگاران بوده است از عهده مراجع غیرنظامی خارج و مسئولیت آن را ارتش عهده دار است!

به گزارش خبرنگار پارلمانی آریا، سخنگوی وزارت کشور گفت: علت سقوط هواپیمای ارتش که حامل خبرنگاران بوده است هنوز از ارتش به وزارت کشور اعلام نشده و به محض اینکه اعلام شود وزارت کشور اطلاع رسانی خواهد کرد!؟
میرعبدالهی در گفت و گو با خبرنگار آریا، افزود:
مرجع تعیین علت سقوط هواپیما ارتش جمهوری اسلامی ایران است و سرتیپ نامی در ستاد فرماندهی ارتش مشغول به تحقیق و بررسی در این خصوص است.
وی در عین حال گفت: مدیریت حادثه به عهده ستاد حوادث غیرمترقبه کشور بوده است که این ستاد به خوبی وظیفه خود را انجام داده است!؟
مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور با تاکید بر اینکه وزارت کشور مرجع تعیین علت حادثه سقوط هواپیما نیست، تصریح کرد: مسئولیت اعلام علت حادثه زمانی که از ارتش به وزارت کشور اعلام شد به عهده این وزارت خانه می باشد!؟
سخنگوی وزارت کشور همچنین آمار تلفات این حادثه را 104 نفر عنوان کرد و گفت: 94 سرنشین هواپیمای حامل خبرنگاران همگی جان باختند و همچنین 10 نفر در محل سقوط هواپیما نیز کشته شده اند… وی افزود: این حادثه 50 مجروح داشته است که 28 نفر از آنان بستری شده اند و هیچ کدام از این 50 نفر مشکل وخیمی ندارند و رو به بهبودی هستند!؟

پاســدار صفار هرندي اين واقعه را نماد به هم گره خوردن خون ارتش، مردم و اصحاب قلم دانست
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود:" برخي از اين خانواده‌‏ها گفتند كه براي ما شهادت و از دست دادن فرزند (؟) يك سوي قضيه است" و بحث عزت و حيثيت مملكت و سر افرازي اين مرز و بوم مهمتر است و دلمان نمي‌‏خواهد به واسطه تكرار چنين حادثه‌‏اي، لكه‌‏اي بر دامن پاك نظام ما بنشيند!؟

پاسدار ضرغامي گفت: يك جمع صميمي، فداكار و كارآمد از عزيزان ما در عقيدتي سياسي ارتش، نيروهاي مسلح، خبرگزاري‌‏ها، روزنامه‌‏ها و صدا و سيما به همراه كادر پروازي و خلبان شجاع اين هواپيما براي يك هدف مقدس كه به مشابه حضور در ميدان جنگ است، به ماموريت الهي رفتند و به هدف خود رسيدند و ما به حال آنها قبطه مي‌‏خوريم.
وي افزود: آرزوي ما و ملت عزيز آن است كه سرانجام ما و عاقبت كار ما همين شود كه مثل اين شهدا و اين پيكرهاي پاك سرنوشت زيبا و سرافرازي داشته باشيم.

ديروز صدا و سيما مصاحبه ای از پاسدار ضرغامی پخش کرد که گفته بود: سردار رحيم صفوی فرمودند هفته گذشته آقای افشار (خبرنگارِ کشته شده) با وی مصاحبه کرده بود و بعد از مصاحبه درخواست کرده بود يه عکسِ يادگاری با رحيم صفوی بگيره، سردارِ سپاه هم در پاسخ فرموده بودند:"اگه ميخوای عکس بگيری حرفی نيست، اما هرکی با من عکس گرفته شهيد شده"!؟؟؟

همشهری : اگر مقصران سقوط هواپيمای ( 30-130)
معرفی نشوند اطلاعات محرمانه خود را منتشر خواهيم کرد!؟ اطلاعات دقيقي درخصوص مسائل مربوط به اين حادثه به روزنامه رسيده است.

سازمان پزشکی قانونی کشور در اطلاعیه ای اسامی 100 تن از جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای سی- 130 را که تا ساعت 12 پنجشنبه 17 آذر 84 مورد شناسایی قرار گرفته اند را اعلام کرد.

کادر پروازی و سرنشینان هواپیمای ( 30 – 130 ) شهید محسوب می شوند!؟
از آن جا که عزیمت هواپیمای یاد شده به سوی منطقه‌ رزمایش آبی و خاکی عاشقان ولایت جزء رزمایش تلقی می‌شود، برابر بند هـ ماده‌ 107 قانون ارتش، کادر پروازی و همه‌ سرنشینان هواپیما شهید تلقی می‌ شوند.
در این حادثه خبرنگاران، گزارشگران، تصویربرداران، عکسبرداران و عوامل فنی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری‌ های ایرنا، ایسنا و فارس و روزنامه‌ها کیهان و همشهری و مسئولان فرهنگی و روابط عمومی ارتش، به ویژه مسئولان رسانه ‌ای ارتش و مسئولان فرهنگی و روابط عمومی ارتش، و از جمله امیر سرتیپ عباس واعظی جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش و کادر پروازی به درجه‌ رفیع شهادت نائل شدند.

با دستور شهردارتهران، هم اکنون اعطای قطعه ای خاص برای این شهیدان دربهشت زهرا(س) بلا مانع است. این قطعه به صورت رایگان به خانواده های داغدار این سانحه هوایی از سوی شهرداری تهران اعطا خواهد شد. درحال حاضرتنها منتظرآن هستیم تا بنیاد شهید با ارسال نمابری به سازمان بهشت زهرا (س) به طور رسمی عنوان "شهید" را برای کشته شدگان سقوط هواپیمای نظامی "C130" اعلام کند تا در خصوص مکان این قطعه خاص تصمیم گیری شود.

با توجه به اینکه عزیزان یاد شده در حال عزیمت به منطقه عملیاتی رزمایش آب خاکی عاشقان ولایت بودند و چون بر اساس مقررات نیروهای مسلح هرگونه جابجایی عده وعده برای انجام رزمایش جزء لاینفک عملیات مانوری محسوب می شود، برابر قوانین و مقررات نیروهای مسلح کلیه سرنشینان هواپیمای (30-130)
عازم منطقه، شهید شناخته می شوند!؟ " بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس "

امير سرتيپ نامی، دبير ستاد بحران ارتش جمهوری اسلامی –
اين هواپيما که حامل جمعی از پرسنل ارتش و خبرنگاران بود و قصد عزيمت به منطقه جنوب را داشت، چند دقيقه بعد از برخاستن دچار نقص فنی شد و خلبان تلاش کرد در فرودگاه مهرآباد فرود آيد که متاسفانه در 100 متری باند فرود به يکی از ساختمانهای شهرک توحيد اصابت کرد و منفجر شد. دليل بروز سانحه ، نقص فنی در موتور شماره 4 اين هواپيما بود.
اين مقام مسئول گفت: 78 نفر از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی در اين سانحه به شهادت رسيدند.

آفتاب : یک گروه ناشناس که خود را گروه شبه نظامیان ابو بکر خوانده مدعی شد هواپیمای ترابری (30-130) نظامی ایران را سرنگون کرده اند!؟ پنجشنبه 17 آذر 1384 ساعت 16:08
گروه ابو بکر که ادعای حمایت از اهل تسنن ایران را دارد - مدعی شده است که مبارزه خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق سرنگون ساختن این هواپیمای نظامی متعلق به سپاه پاسداران آغاز کرده است.

جعفرزاده! نماینده ماکو (عضو کمیسیون امنیت ملی)
130) گـفـت:. با غیر عادی دانستن سقوط هواپیمای (30

" با توجه به این که این هواپیما قابلیت این را داشت که حتی با یک موتور کنترل شود و به سادگی فرود بیاید سقوط این هواپیما در میان این دست از هواپیماهای نظامی بی سابقه بوده و احتمالا اتفاق خاصی در این مورد افتاده است"!؟ پنجشنبه 17 آذر 1384 ساعت 16:29- آفتاب

زمان: ۱۶/۹/۱۳۸۴ | ۱:۳۵:۴۵ بعدازظهر - آریا نیوز
فرزاد پناهى رئيس مركز اورژانس كشور گفت:
از مجموع 94 تن سرنشين هواپيما، 7 نفر خدمه هواپيما و بقيه مسافر بودند كه 68 نفر آنها از جامعه مطبوعاتى و رسانه هاى كشور بودند كه متاسفانه همگى جان خود را از دست دادند.

كل كاورهاى جمع آورى شده در محل حادثه كه حامل اجساد قربانيان بود 109 تا بود كه همه آنها را ابتدا به بيمارستانها منتقل كردند و سپس از آنجا به پزشكى قانونى تحويل شد.

آمار اجساد جزغاله شدهً 106 نفرى كه پزشكى قانونى اعلام كرده درست است.
از مجموع 106 قربانى اين حادثه هويت حدود 50 نفر شناسايى شده است.

معاون ستاد مشترک ارتش: هواپيمای سی – صد و سی كه عصر سه شنبه در سانحه هوايی سقوط كرد، جعبه سياه نداشته است!؟
اميرسرتيپ دوم محمدحسن نامي, معاون ستاد مشترك ارتش جمهوری اسلامی ايران, درگفت و گو با خبرنگار ايلنا, با بيان اين مطلب گفت: هواپيماهای نظامی جعبه سياه ندارند و اين موضوع بايد از طريق مراحل گفت و گو با برج مراقبت و ساير موارد توسط متخصصان فنی بررسی شود. چهارشنبه ١۶ آذر ١٣٨۴ – ۷ دسامبر

حداقل تعداد ١١٩ نفر در سقوط اين هواپيما جزغاله شدند!؟

آيا شما دست های آلودهً سرداران سپاه را در سرنگون کردن اين هواپيمای ارتش را نمی بينيد؟
آيا شما صفبندی پور محمدی - ذوالقدر - رحیم صفوی در مقابل ارتش را نمی بينيد؟
آيا این 120 نفر جزغاله شده قربانيان جنگ قدرت بين سپاه و ارتش نيستنـد؟

بی‌خــدا و کـافـرم؛ از اهـل ايـمان نـيـسـتـم
زادهً ايـران‌زمـينـم؛ نــه! مـسـلـمـان نيـسـتـم


~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home