Saturday, November 12, 2005

اما قلمم را به بيگانه نمي‌دهم


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
::. مـيـرفـطـروس .::


~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

اردشير دولت در پيشانی وبلاگش نوشتــه:
در عين حالي كه با رژيم خونخوار اسلامي ميجنگم آن را در درون خود نيز نابود مي كنم"
حال كه نمي توانم با پوست و گوشت و خون در برابر گلوله هاي رژيم خونخوار ايستادگي كنم آن را دروجودم نابود مي كنم
من اسلام را در وجودم نابود مي كنم
من دين را در خودم نابود مي كنم
من يك ضد دين هستم
من اسلام را تحريم مي كنم
من جمهوري اسلامي را شكست داده ام
تو چطور؟"
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

نامه سرگشاده پیمان پیران از زندان اوین

افرادي چون من كه مناسبات اجتماعي در روابط توليد سرمايه‌داري را زير سؤال مي‌برند و به جاي دفاع از امنيت سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي در شالودة تكامل اجتماعي، خواهان دفاع از طبقات محروم و نفي نظام طبقاتي و نيل به عدالت اجتماعي مي‌باشند، نه تنها هرگز در معادلات قدرت نمي‌گنجند، بلكه تاكنون نيز همه دنيا شاهد بوده است كه چگونه نيروهاي چپ و دموكرات ايران قبل از جابه‌جايي قدرت و بعد از آن از همين لعنت‌آباد اوين و رجائي‌شهر به زير خاك فرستاده شدند
پيمان پيران - زندان اوين ـ اندرزگاه 350 - 14/8/84
ادامــهً متن کامل نامــه[+]
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

احمد سراجی ( وبلاگ نويس دربند ) را آزاد کنید
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~


بی‌خــدا و کـافـرم؛ از اهـل ايـمان نـيـسـتـم
زادهً ايـران‌زمـينـم؛ نــه! مـسـلـمـان نيـسـتـم


~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home