Friday, November 18, 2005

منشـور


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
::. مـيـرفـطـروس .::


~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~


بیانیه نشست برلین


ایران گرفتار بیداد نظامی ضد تاریخ است. ادامه 26 سال جباریت و استبداد خانمان سوز حكومت مذهبی در ایران عمدتا جز ویرانی بنیان‌های ملی ، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی كشور و بر باد رفتن نیرو و توان مادی و معنوی ملت ایران ثمری نداشته است. بقای غیر طبیعی این نظام تا امروزعلاوه بر وجود دستگاه سركوب و شرایط داخلی و بین المللی، بیش از همه مدیون قصور مخالفان و آزادی خواهان دموكراتی است كه نتوانسته‌اند در جهت تاریخ به سوی قطب مخالف استبداد مذهبی با یكدیگر همكاری كنند. حاصل تجاوز مستمر حكومت اسلامی به حقوق مردم ما، ایران را در معرض خطر و تلاشی قرار داده است. اكنون ادامه حاكمیت رژیم جمهوری اسلامی بزرگترین خطری است كه كشورما را تهدید میكند.

بعنوان گامی در این جهت (پایان كار رژیم جمهوری اسلامی) ما منشور خود را برای آگاهی هم میهنان عزیز منتشر می كنیم و برای تحقق اهداف آن فعالانه تلاش خواهیم كرد.
[+] « متن کامل « منشور نشست برلین، سپتامبر 2005 - مهر 1384

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

آريا برزن زاگرُسی در کيهانگشت به اِين مُهم اشاره ای دارد:
مُعضل بزرگ و بنیانی و سدّ عظیم در برابر ایجاد « جامعه ای گشوده فکر و نو جوینده و آزماینده »، پدیده ای به نام اسلام و تحجّر اعتقاداتی و کاملا بدوی و بیابانگردی آنست. تا مسئله ی اسلام و آخوندش در ایرانزمین، حل و فصل نشود، در هیچ کجای جهان، آتش تروریسم و کشتارهای خونی و عقیدتی اسلامیستها فرو کش نخواهد کرد. از من گفتن.

بروید در خلوت خودتون در باره ی مبانی اعتقاداتی مذهب اسلام با رادمنشی بیندیشید و ببینید آیا می توان در جامعه ای با چنین مذهب مخرّب و کثیفی، لحظه ای آرامش و زندگی انسانی داشت؟.

آخه این چه مذهبیه که خالق و رسولش اینقدر خبیث و قسی القلب و خونریز و خون آشام هستند؟. آخه اگر آدم یه ارزن شعور داشته باشه، چطور ممکنه چنین قصّاب و جلّادی را به رسمیتّ بشناسه؟؛ چه رسه به اینکه به اون مزخرفات و استفراغات متعفنش نیز بخواد ایمان بیاره.
« از اپوزیسیون برج عاج نشین »

اپوزیسیون به کسانی نمی گویند که در ینگه ی دنیا لم داده باشند و فقط هنرشان برای مردم خود، جیغ و فریاد لنگش کن لنگش کن باشه.
اپوزیسیون به آنانی می گویند که برخاسته از جنبشهای واقعی و زنده و ملموس اجتماع هستند و فراکسیونی را برای واقعیّت پذیری خواستها و آرزوها و آرمانها و ایده آلهای آن بخش از مردم اجتماع، جانشینی و دفاع می کنند و در کنار مردم خود می ایستند؛ولو در اقلیّتی محدود باشند.

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~


بی‌خــدا و کـافـرم؛ از اهـل ايـمان نـيـسـتـم
زادهً ايـران‌زمـينـم؛ نــه! مـسـلـمـان نيـسـتـم


~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home