Thursday, December 09, 2004

هـمـدلـی، هـمـراهــی و هـمــگامــی ما بــرای رهــائــی


هـيچ ديـنی را نمی تـوان يافـت کـه مثل اســلام بـرای پيشبـرد تعـالـيـم و انـديشـه هـايش،
اينـهـمـه به تهـديــد و قـتـل و ارعـاب متـوسّل شـده باشـد.
درواقـع، تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.

«مـيـرفـطـروس – عــلـی»[+]
×!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!×

راز بقای رژيـم مـُلاها، نــه قـدرت، کـه در ضـعـف و پراگـنــدگـی ماست!

×!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!×
:: رفراندوم وبلاگی ::
نظرسنجی درباره رفراندوم[+]

هـمـه پـُـرســی، طناب داريست کــه رژيــم اســلامــی را خـفــه خواهــد کــرد!


پنجشنبه 19 آذر 1383 – 9 دسامبر 2004 – ایران پرس نيوز
آخوند مكارم شيرازی:
"به ما خبر دادند که دانشجویانی که روز 16 آذر در دانشگاه شلوغ کردند احتمالاً دانشجو نبودند"
آخوند مکارم شيرازی چُغندر فروش، اساتيد دانشگاه، دانشجوژان و مردم را اينگونه تهديد کرد:
"وظيفه اساتيد محترم دانشگاه و اكثريت قريب به اتفاق دانشجويان عزيز و آگاه است كه به نحوي اين جريان (محاکمهً رژيـم مـُلاها در دانشگاه روز 16 آذر) را جبران كنند تا آثار منفي آن از افكار مردم برچيده شود
و الا هم دانشگاه و دانشگاهيان خسارت مي‌بينند و هم مردم".
آخوند مکارم شيرازی چُغندر فروش، دستور صادر کنيد که دانشگاه ها را تعطيل،
دانشجويان را اعدام و بقيهً مردم را کارتن خواب کنند
تاهر شب هزار هزار در پياده رو های خيابان ها منجمد شوند!
و شما و ديگر مــُلاهای قاچاقچی و گانگستر بتوانيد زير و رويش را يکجا بی سر خر بالا بکشيد. چطور است؟؟؟
اما آی مردم! بدانيد که اتحاد و همبستگی ما می تواند،
ميخ آخر را به تابوت جنازهً رژيـم اسلامی بکوبد.
مــُلاهـا هـمان اندازه که پـُرو و وقيح اند، بيشتر از آن ترسو و بُزدل اند!
يکبار ديگر در 16 آذر، دانشجويان دانشگاه ها اين واقعيت را ثابت کردند.
........................
مــُلاها با داشتن چاقو کشان حزب الله 26 سال است که امان مردم را بريده اند!
حال تصور کنيد این مـُـلاها يک عدد «بـُمبُ الله» هم داشته باشند،
آن زمان است که امان دنيا را خواهند بريد!

~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
مـيـرفـطـروس می گويـد:[+]

استفاده از ايدئولوژى ها (چه مذهبى و چه ماركسيستى) در توجيه اين يا آن رويداد تاريخى
براى صاحبان آن ايدئولوژى ها اگر چه مى تواند «موجّه» باشد،
اما ترديدى نيست كه «تاريخ ايدئولوژيك» يا «ايدئولوژيك كردن تاريخ»
هيچگاه در خدمت آگاهى و بيدارى ملى ما و نيز در جهت شفافيت حقيقت تاريخى نبوده است.

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home