Sunday, March 27, 2005

پاسدار قاليباف؛ سردار طلائی و شهردار احمدی نژاد؛ قاتلانِ جان باختگان "آزادی"!؟

تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.

مـيـرفـطـروس
~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~
پاسدار قاليباف؛ سردار طلائی و شهردار احمدی نژاد؛ قاتلانِ جان باختگان "آزادی"!؟
شاهدان عينی می گويند[+]:

پنج دقيقه پس از بازي نورافکن‌هاي ورزشگاه را به خاطر صرفه‌جويي و قناعت در بيت‌المال خاموش کرده‌اند(؟) و مردم را در تاريکي ميان هوا و زمين رها کرده‌اند؟!

مجريان جديد نظم در ورزشگاه‌هاي تهران اجازه باز شدن همه درب‌ها را ندادند؟!

دليل ازدحام در بخش غربي ورزشگاه که معمولا جمعيت کمتري به نسبت بخش شرقي در خود جاي مي‌دهد به خاطر چيست؟

اصلا چرا بايد تماشاگران، پشت پيست دوچرخه سواري معطل بشوند که فشار و ازدحام، کار دست بچه‌هاي مردم بدهد؟

"جان باختگان در پی یورش وحشیانه ماموران حکومتی و اصابت باتوم و چماق بر سرشان جان خود را از دست داده و اکثر مصدومین دچار ضربه مغزی شده اند"!؟

دستور یورش به تماشاگران را پاسدار "قالیباف", فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که شخصا در استادیوم حضور داشت, صادر کرده است.
تصاویری از نحوه برخورد ماموران رژیم با تماشاگران فوتبال در ورزشگاه آزادی[+]
علت واقعی مرگ 6 نفر و مجروح شدن بيش از 40 نفر، بسته بودن درهاى اصلى خروجی(همهً درب های خروجی باز نبودند!؟) و اقدامات نظامی-امنيتی نيروهای ضد شورش،(با بستن داربست های فلزی و ديوار کشی و تنگ کردن دالان های منتهی به درب های خروجی ِ پشت ورزشگاه)، بمنظور کنترل جمعيت معترض و جلوگيری از گسترده شدن حرکت اعتراضی جوانان مبارز تهران بوده است!

عليزاده مدير روابط عمومي مجموعه‌ي ورزشي آزادي به خبرنگار ايسنا گفت-1384/01/06:
« پس از پايان ديدار ايران و ژاپن به دليل ازدحام جمعيت تماشاچيان از در پشتي پيست دوچرخه‌سواري به خارج از استاديوم هدايت شدند كه متاسفانه به دليل محدود بودن محيط و خيل عظيم تماشاگران پنج تن از تماشاچيان زير دست و پا جان خود را از دست دادند. سه تن از فوت شدگان شب گذشته در بيمارستان فياض بخش و دو تن ديگر در بيمارستان قوامين به سر بردند.»

يادآور مي‌شود خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران-1384/01/06
كه شب گذشته پس از پايان ديدار دو تيم فوتبال ايران و ژاپن، ازدحام در مباني خروجي ورزشگاه منجر به: "مرگ شش نفر و مصدوميت 35 تن" از تماشاگران علاقه‌مند شد.

پس از پيروزي دو بر يك ايران برابر ژاپن، هزاران تماشاگر به دروازه‌هاي خروجي ورزشگاه آزادي يورش(؟) بردند!؟

بيش از صد هزار نفر در اين ورزشگاه جمع شده بودند و پزشكان محلي به شبكه‌هاي تلويزيوني گفتند: "اين خروج ناگهاني(؟) سبب كشته شدن تماشاگران شد. هنوز دليلي براي اين خروج(؟) منتشر نشده است!؟دست كم پنج نفر از زخمي‌ها شرايط بحراني دارند و شايد تعداد كشته شدگان بيشتر شود!؟؟؟ خبرگزاري آسوشيتدپرس (AP) 03-26-2005

محدود نمودن راه‌هاي ورودی و خروجی مردم از طبقات مختلف (به ويژه طبقه دوم) به بهانه كنترل" بيشتر كه امري مسبوق به سابقه مي‌باشد، بنا بر اعلام منابع آگاه از حدود ٨ خروجي طبقه دوم، كمتر از نيمي از آنها براي خروج ٦٠ هزار نفر باز بوده است"!؟

نيروهای ضد شورش و امنيتی(پاسدار طلائی) و با همآهنگی ِ بسيج و لباس شخصی های(پاسدار احمدی نژاد)؛
برای جلوگيری از هرگونه تجمع اعتراضی علیه رژیم،به دستور پاسدار "قالی باف" با حمله و محاصره استاديوم اقدام به ضرب و شتم تماشاگران و متفرق كردن آنها نمودند.

"سعيد مرتضوي" روز دوشنبه-8 فروردين 84 در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود تاكنون شش نفر در حادثه ورزشگاه آزادي جان باخته‌اند و يك نفر ديگر در حالت كما به‌سر مي‌برد. اين درحالي است كه تعدادي ديگر نيز در وضعيت جسماني خوبي قرار ندارند.

كشته شدن يكي ديگر از مجروحان
طبق آخرين اطلاع از بيمارستان پرستار بخش گفت كه دختر مجروح 11 ساله ورزشگاه ازادي نيز دقايقي پيش فوت نمود. شمار مجروحان28 و كشته شدگان6 نفر مي باشد لازم به ذكر است كه حال 2 نفر ديگر از مجروحان وخيم است.

تعدادكشته‌شدگان در ورزشگاه آزادى به هفت نفر رسيد
محمد جعفري، نوجوان 12 ساله‌ى تهرانى كه پس از وقوع حادثه‌ى پنجم فروردين در ورزشگاه آزادى تا شامگاه ديشب (شنبه) به كما رفته بود، نيز درگذشت. تعداد كشته شدگان به هفت نفر رسيد، 39 نفر مصدوم نيز از بيمارستان مرخص شده‌اند. رحيم شفاعت، سيد رحيم سيدهاشمي، مجتبى ابراهيم‌زاده، هادى ربيعي، بهروز صدوقى و اميد چوبدار خوشخو ديگر جان‌باختگان حادثه استاديوم آزادى هستند.

از 24 ساعت قبل از بازى، كل استاديوم در خدمت نيروى انتظامى است و عوامل اين نيرو هر درى را كه بخواهند با هماهنگى حراست سازمان گشوده مي‌شود!؟

دخيل بودن استقرار هليكوپتر نيروى انتظامى با بروز حادثه در جلوى درب خروجى تماشاگران!؟
(ايسنا) 14 فروردين 1384 / محمد محمدپور مدير كل حراست سازمان تربيت بدنى

مامورين آتش نشانی برای متفرق كردن جمعيت اقدام به پاشيدن آب سرد پر فشار بر روی مردم كردند. اين در حالي بود كه درب اصلي استاديوم مسدود شده بود و جمعيت بايد از درهاي كوچک استاديوم محل را ترک می كردند. همين امر سبب شد تعدادی از تماشاگران در ميان ميله های استاديوم گرفتار شوند و تعداد ديگری نیز به زمین بیفتند!؟
روزنامه حكومتی ايران / 14 فروردين 1384 / شهادت يک تماشاگر

:يکی از شاهدانِ عينی چنين می گويد[+]
~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~
در امُ القُراء مسلمين گدائی جـُـرم است و مجازاتش روانهً زندان شدن!؟[+]
در سرزمينی که حاکمانش گـــدا، فرهنگش گـــــدائی و کارگزارانشان گـــدامنش!
حال که با دزدی و زدوبند به نام و نانی رسيده اند، قربانيان بی کفايتی و بی لياقتی خودشان را به جرم گدائی، در اين اولین روزهای سال نو روانهً زندان می کنند!؟
يا رب مباد که گـــدا معتبر شود!
~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home