Wednesday, January 19, 2005

عنکبوت ها و تارهای تنيده بر سقف خانهً مادری


هـيچ ديـنی را نمی تـوان يافـت کـه مثل اســلام بـرای پيشبـرد تعـالـيـم و انـديشـه هـايش،
اينـهـمـه به تهـديــد و قـتـل و ارعـاب متـوسّل شـده باشـد.
درواقـع، تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشن، تند، مهاجــم و متجاوز آنرا بشناسيـم.

«مـيـرفـطـروس»
×!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!×

الناز درخشان، شيوا شکاری پور و شهلا شکاری پور
خبرنگارانی که غريبانه در تارهای عنکبوت، "مسمومانه" جان باختند!؟


شيوا شکاری پور و شهلا شکاری پور

صبح روز سه شنبه 29 ديماه 83 بر پيشانی وبلاگی خبر دستگيری و زندانی شدن «آرش سيگارچی»
سردبير روزنامهً گيلان امروز را خواندم و بعد خبر مرگ سه دختر خبرنگار جوان، و تيتر روزنامه های حکومتی در ايران:

سه شنبه 29 دی 1383 - 18 ژانويه 2005 – هموطن سلام
مرگ خاموش 3 دختر جوان در ساختمان شماره 95

به گزارش خبرنگار ما، بعدازظهر روز دوشنبه وقتی پسرجوانی به خانه بازگشت و در را بازکرد ناگهان با جسد خواهر و دو دوست خواهرش به نام‏های شهلا و شیوا شکاری پور مواجه شد و بلافاصله ماموران را در جریان قرار داد.
هیچ آثاری از جراحت یا خراشیدگی روی بدن این 3 دختر به نام‏های الناز درخشان و شهلا و شیوا شکاری پور وجود ندارد، اما سرخی چشمان و حالت تهوع و استفراغ آنها نشان دهنده آن است که این 3 دختر بر اثر گازگرفتگی(؟!) فوت کرده‏اند، ازسویی برادر الناز به ماموران گفت: "شب قبل از حادثه الناز خواهرم گفت، قصددارد دو نفر ازدوستانش را به خانه دعوت کند، من و الناز از تبریز به تهران آمده بودیم و با هم در تهران زندگی می‏کردیم، الناز و شهلا در یکی از روزنامه‏ها کار می‏کردند صبح روز میهمانی من از خانه خارج شدم و قرار اینطور بود که فردای آن روزساعت 3بعدازظهر برگردم، به خانه یکی ازدوستانم رفتم و تا فردای آن روز ازخواهرم بی‏خبر بودم، حدود ساعت 3 ظهردوشنبه بود که برگشتم، در را باز کردم و وارد خانه شدم. یکدفعه دیدم جسد خواهرم و دو دوستش روی زمین افتاده است و سپس ماموران را باخبر کردم".
........................
چهار شنبه 30 دی 1383 - 19 ژانويه 2005 – اعتماد
مرگ‌ مشكوك 3 دختر خبرنگار در يك‌ خانه‌ خيابان ‌تهران‌نو
اجساد سه‌ دختر خبرنگار عصر دوشنبه‌ در خانه‌يي‌ واقع‌ در خيابان‌ تهران‌نو پيدا شد.
در بررسي‌هاي‌ اوليه‌ ماموران‌، گمان‌ مي‌رفت‌ كه‌ هر سه‌ دختر در اثر گازگرفتگي‌ جان‌ سپرده‌اند اما بعدا پليس‌ احتمال‌ داد كه‌ ممكن‌ است‌ بر اثر مسموميت‌ غذايي‌(؟!) مرده‌ باشند.
اين‌ مهندس‌ جوان‌ ادامه‌ داد: حدود ساعت‌ 3 بعد از ظهر دوشنبه‌ كه‌ به‌ خانه‌ آمدم‌، ديدم‌ در آپارتمان‌ قفل‌ است‌. وقتي‌ وارد منزل‌ شدم‌ با اجساد خواهرم‌ و دوستانش‌ روبرو شدم‌ و احساس‌ كردم‌ به‌ علت‌ گازگرفتگي‌ فوت‌ شده‌اند. فوري‌ شير گاز را بستم‌ و به‌ پليس‌ تلفن‌ كردم‌. دو جسد ديگر متعلق‌ به‌ دو خواهر به‌ نام‌هاي‌ شيوا و شهلا شكاري‌ بود كه‌ آنها هم‌ از كاركنان‌ و خبرنگاران‌ روزنامه‌ شرق‌ و افتخار بودند.
اين‌ سه‌ دختر جوان‌ ظاهرا قبل‌ از مرگ‌ دچار تهوع‌ و استفراغ‌ شده‌ و آثار آن‌ در دستشويي‌ قابل‌ مشاهده‌ بود. دو تن‌ از آنها جلوي‌ در دستشويي‌ و ديگري‌ داخل‌ اتاق‌ افتاده‌ و مرده‌ بودند.
........................
چهار شنبه 30 دی 1383 - 19 ژانويه 2005 – خراسان
گاز گرفتگي 3 دختر دانشجو را به کام مرگ کشيد
به گزارش خبرگزاري مهر، دو نفر از آنها با يکديگر خواهر و يکي ديگر نيز ميهمان آنها بوده که به علت نشت گاز(؟!) از بخاري جان خود را از دست دادند.
........................
چهار شنبه 30 دی 1383 - 19 ژانويه 2005 – ايران
مرگ ۳ دختر جوان در حادثه گازگرفتگى
سه دختر جوان در خواب بر اثر گازگرفتگى(؟!) جان خود را از دست دادند. اين حادثه شب دوشنبه ۲۸ دى ماه رخ داد و برادر يكى از قربانيان متوجه وقوع اين حادثه شد.
........................
چهار شنبه 30 دی 1383 - 19 ژانويه 2005 – همشهری
مرگ سه دختر جوان
گروه حوادث: جسد سه دختر جوان كه بر اثر مسموميت(؟!) جان سپرده بودند در يك منزل مسكوني واقع در شرق تهران كشف شد.
........................
~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
مـيرفـطـروس می گويد:[+]

ايدئولـوژی –بعـنوان يک حقـيـقـت بـرتـر– چـه در رژيم های توتاليتر و چـه در حکومت های اسـلامی (خصوصاً شيعی) خود را از طريق تبلـيغـات گـسترده، تـفـتـيش، بازرسی فکـری، تکـفـيـر مذهبی، قهر و خشونت، ارعاب، ترور جسمی و فکری، سرکوب هر نوع دگرانديشی و آزاد فکری تحمـيل و تثبيت می کـنـد. اصول ايـدئـولوژيک بعنوان "وحی مُـنزل" و "کلام آخر" به ابزار تحميق توده ها و وسيله ای برای سرکوب آزادی ها و آرمان های دموکـراتـيـک روشنـفـکـران جامعـه بدل می شـود. نـازيسـم (در آلـمـان) و فـاشيـسـم (در ايـتـالـيـا)، استـالينيســم (در شـوروی) و حکومت جمهوری اسـلامی (در ايران) نـمونه های عينی و تاريخی اين مدعا هـستند.

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home