Friday, August 19, 2011


وضعیت حاد جسمی-روحی-روانی، محمد رضا پورشجری «سیامگ مهـر»،
وبلاگ-نویسِ آزاد-اندیش زندانی در حکومت اسلامی




اما تاکنون هيچ اقدامی در مورد مشکلات گوارشی و معده‌-ی پدرم که گويا خونريزی داشته اقدامی نشده، و او در شرايط جسمی فوق‌العاده بدی به‌سر می‌برد و سلامتی وی در خطر است.

‏ آدینه, آگوست 19, 2011‏
"وضعیت حاد جسمی-روانیِ زندانی آزاد-اندیش «سیامک مهــر» و ممانعت از درمان وی توسط بازجویان وزارت اطلاعات.
زندانی سیاسی «سیامک مهــر», که از ماه-ها پیش دچار بیماری حاد جسمی از ناحیه-ی ستون فقرات شده است، ناراحتی او به حدی شدت یافته است که تنها با کمک عصا قادر به راه رفتن می باشد. او بطور شبانه روزی از درد شدید از ناحیه-ی پشت و پاها رنج می برد بخصوص در حالت درازکش در شب شدت درد به قدری زیاد است که قادر به خوابیدن و نشستن بر روی زمین نیست.
از طرفی دیگر بیماری حاد و دردهای شدید دستگاه گوارشی تا حد زیادی بر روی میل به خوردنِ وی اثر منفی گذاشته است و این مسئله باعث کاهش زیاد وزنِ او شده است. بازجویان وزارت اطلاعات از زمان مبتلا شدن او به این بیماری تا به حال مانع درمان وی شده-اند. زندانی دگر-اندیش «سیامک مهــر»، وبلاگ-نویس، می بایست در بیمارستانی در خارج از زندان مورد معاینه و درمان قرار گیرد.
گفته می شود یکی از دلایلی که زندانیان سیاسی به بیماری-های مختلف در زندان دچار می شوند وجود تعدادی دستگاه-های پارازیت پخش کُن در سالن زندانیان سیاسی است که بطور شبانه روزی در حال پخش امواج پارازیت می باشنــد. بازجویان وزارت اطلاعات از چند ماه پیش اقدام به نصب چنین دستگاه-هایی در سالن زندانیان سیاسی نمودند که علت نصب چنین دستگاه-هایی نامشخص می باشد!؟ از زمان نصب چنین دستگاه-هایی در درون سالن زندانیان سیاسی، باعث ایجاد عوارض گوناگون جسمی و روحی مانند "عصبی بودن، سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، بیحالی" و افزایش بیماری-های مختلف شده است.

*****

«« آخرين وضعيت محمدرضا پورشجری (سيامک مهر)
‏ آدینه, آگوست 12, 2011‏

با سلام
در آخرين ملاقات پدرم که در روز 21 مرداد ماه بود، از وی شنيدم که به مدت يک‌ماه است که از درد کليه رنج می‌برد و به‌تازگی با مشکل گوارشی شديدی مواجه شده که خون زيادی از بدنش دفع می‌شود. در حدود 2 هفته پيش، دکترای بهداری زندان رجايی‌-شهر به نام‌های "دکتر چرخگر و دکتر فياض" در معايناتی که از پدرم داشتند تأييد کردند که کليه‌-ی سمت راست پدرم درحال از کار افتادن است و سنگ توليد کرده؛ که با توجه به اين‌ که در بهداری زندان دستگاه‌-های لازم برای سنگ‌-شکنی و درمان کليه‌-ی پدرم موجود نيست، اما هنوز مسئولان زندان اقدامی برای بهبودی پدرم انجام نداده‌-اند، و گفته‌-اند اگر رئيس زندان موافقت کند در هفته آينده به بيمارستان رسول اکرم در تهران اعزام خواهد شد!؟ اما تاکنون هيچ اقدامی در مورد مشکلات گوارشی و معده‌-ی پدرم که گويا خونريزی داشته اقدامی نشده، و او در شرايط جسمی فوق‌العاده بدی به‌سر می‌برد و سلامتی وی در خطر جـدی است.

همان‌طور که مطلع هستيد دادگاه پدرم به‌تعويق افتاده و در30 آذرماه برگزار خواهد شد، ولی او نااميد بود که تا آن زمان دوام نخواهد آورد.

من از شما و از همه‌ی کسانی که محمدرضا پورشجری را می‌شناسيد خواهان کمک و ياريتان برای بهبودی و آزادی او هستم.


با سپاس فراوان و با آرزوی آزادی همه زندانيان سياسی
ميترا پورشجری (مهر)

Labels: ,

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home