Friday, February 19, 2010


قم؛ فاحشه خانه ای به وسعت یک شهر مقدس



«طلبه ها، شماره تلفن روحانیانی را دارند که زن های صیغه‌ای را می‌شناسند و آلبوم‌هایی را دارند که، عکس این زن ها در آن‌هاست. این روحانیان با گرفتن روزی ۱۰، ۱۵ هزار تومان افراد را صیغه می‌کنند و صیغه نامه می‌دهند. این زن ها را بیشتر مردها و روحانیانی که سن و سالی از آن ها گذشته است و یا همسرانشان به سفر رفته اند صیغه می‌کنند».

در سايت زيگزاگ گزارشی چاپ شده درباره ی تن فروشی در شهر قم با نام «ازدواج موقت در مهمترين شهر مذهبی ايران». اين گزارش از فضاي زشت، غير انسانی، و هراس انگيز اين شهر پرده بر می دارد و خواننده را با شهری روبرو می کند که در واقع «فاحشه خانه» ای بزرگ است که در آن، حتی در کنار امامزاده ها که ظاهرا بايد محلی روحانی و آرام و به دور از اين مسايل باشند، خود طلبه ها به خريد و فروش سکس، تحت عنوان صيغه و حرام را حلال کردن و مهريه رد و بدل نمودن، مشغول بکار هستند. از زن جوان گرفته تا زن های بيمار و معتاد، و از سی ساله تا پنجاه ساله، همگی به فروشی مشغولند و از اين راه برای خود ايجاد درآمد می کنند. در بين خريداران سکس هم از جوان هفده ساله تا مرد 50 ساله را می توان ديد.

قيمت ها متفاوتند و بيشتر در حول؛ «۱۰ هزار تومان برای یک روز، ۵۰ هزار تومان برای یک هفته و یک سکه برای یک ماه» دور می زنند.

در اين گزارش از قول طلبه ای که هشت سال است در حوزه علميه قم درس می خواند، گفته شده که «طلبه ها شماره تلفن روحانیانی را دارند که زن های صیغه‌ای را می‌شناسند و آلبوم‌هایی را دارند که عکس این زن ها در آن‌هاست. این روحانیان با گرفتن روزی ۱۰، ۱۵ هزار تومان افراد را صیغه می‌کنند و صیغه نامه می‌دهند». قبرستان شهر قم، به نام شيخان، که بسياری از آيت الله ها و حجت الاسلام های سرشناس و شهدای جنگ در آن مدفون هستند، محل خريد و فروش سکس است و محل اجتماع زنانی محسوب می شود که منتظر مشتری صيغه هستند. يکی از آرامگاه های اين قبرستان، متعلق به میرزای قمی از روحانیون مشهور است و زن ها اغلب دور اين آرامگاه جمع می‌شوند: «اگر روزهای وسط هفته یا پنجشنبه ها بروید حضور آن ها را خوب حس می‌کنید؛ زن های چهل، پنجاه ساله به بالایی که دوست دارند صیغه بشوند». این حرف ها را «علی» می‌گوید، طلبه ای که عبای قهوه ای پوشيده و عمامه ای سفید به سردارد.


«این زن ها را بیشتر مردها و روحانیانی که سن و سالی از آن ها گذشته است و یا همسرانشان به سفر رفته اند صیغه می‌کنند»

و اين شهری است که ورد زبان حوزه های علميه-ی آن شرح تنزل اخلاق و فقر و فساد و تباهی و فحشا در مغرب زمين است.

*****
ازدواج موقتی _ صيغــهء اسلامی _ روسپيگری دينی!
قادر فاضلی، مشاور فرهنگی وزیر کشور، درباره موضوع ازدواج موقت، گفت: در ازدواج موقت باید حقوق زن رعایت شود! ازدواج موقت تنها برای افراد متأهل، پیر یا عده‌ای خاص نیست، و با توجه به اینکه قانونی و شرعی است برای هر فردی می‌تواند پیش بیاید! منعی در این‌باره وجود ندارد! خانم ها نباید نسبت به این موضوع موضع‌گیری کنند، ازدواج موقت می‌تواند کمک کند تا زمینه انحرافی ایجاد نشود!

*****
شهر مقدس قــُم؛ جهنم در جهنم
من پزشکی هستم که چند سال در قم شاغل بوده ام. تمام مواردی که می خوانید بر اساس مشاهدات شخصی خود اینجانب و یا اطلاعات حیطه کاری اینجانب بوده و آمارها وسایر موارد کاملا مستند و دقیق است و تاکید می کنم به هیچ عنوان جنبه شایعه یا اغراق یا شنیده ها... ندارد.

شهر قم هر روز شاهد نوع جدیدی از جداسازی های جنسیتی است که یاد آورحکومت طالبان است:
جداسازی مراکز آموزشی دانشگاه ها بانک ها، فروشگاه ها، رستوران ها و اغذیه فروشی ها، مراکز درمانی و بیمارستان ها، پارک ها، اتوبوس ها وتاکسی ها، ادارات، کافی نت ها و... حتی اخیرا باجه های تلفن عمومی! هم تحت لوای قانون جداسازی قرار گرفته اند.
امروز قم دارای بالاترین میزان فساد و فحشا در سطح کشور می باشد! که البته همه آنها بصورت مخفی و در زیر پوششی از مذهب می باشد!
1 _ در این شهر درصد بالایی از زنان شوهر دار دوست پسر دارند.
2 _ بالاترین آمار خودکشی دختران و زنان (به روش خوراکی) مربوط به قم است!
3 _ در این شهر هر روز به طرق مختلف دختران زیادی مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند!
4 _ رواج پیشنهاد صیغه به زنان و دختران در کوچه و خیابان های قـُم ازسوی طلبه ها!
5 _ ازدواج دختران در قم کاملا سنتی و بدون هیچگونه شناخت اولیه طرفین از همدیگر صورت می گیرد که البته بسیاری از انها منجر به طلاق می گردد.
6 _ مردان متاهل در این شهر اکثرا برای تامین عقده های قبل ازدواج به دوستی و یا صیغه زنان دیگر (با الگو برداری از روحانیون) روی می اورند که البته واکنش مقابل روانی همسرانشان را که بصورت گرفتن دوست پسر است به دنبال دارد.
7 _ وضعیت و سطح فرهنگی و اجتماعی در قم در حد اسف باریست. بالاترین میزان نزاع های (چاقو کشی) جمعی مربوط به چند محله قم است.
8 _ دومین رده طلاق در کشور مربوط به قم است.
9 _ دومین جایگاه بیشترین مبتلایان به ایدز در کشور متعلق به قم است!
10 _ بیشترین تعدادمعتادان به ماده خطرناک کراک مربوط به قم است.
11 _ در قم از هر 3 مرد یک نفرتریاک مصرف می کند!
12 _ مصرف مشروبات الکلی دست ساز و خطرناک نیز از دیگر تفریحات جوانان قم است!
13 _ طبق آمارغیر رسمی این شهر دارای بالاترین میزان سقط جنین غیر قانونی هم می باشد بگونه ای که هر روز در گوشه و کنار این شهر و در میان زباله ها و کنار جوی ها چند جنین سقط شده پیدا می شود!
14 _ بی فرهنگی و لات بازی در این شهر موج می زند بگونه ای که اکثر جوانان این شهر دارای چاقو بوده و هر روز شاهد صحنه های در گیری و چاقو کشی والبته همراه با فحش های انچنانی... هستیم. دربسیاری موارد حتی شاهد درگیری های منجر به قتل در داخل بیمارستان ها هستیم!
15 _ فقر و گرسنگی به طرز وحشتناکی در این شهر بویژه شهرک های حاشیه آن و نقاطی مانند شهر قائم- نیروگاه - زند آباد- چهل اختران و...دیده می شود.
16 _ سالانه دهها میلیارد تومان (از درآمد نفت کشور) صرف توسعه جمکران و حرم و یا ساخت دهها حوزه علمیه بسیار شیک ومدرن می گردد.
17 _ بعد از روی کار آمدن دولت احمدی نژاد؛ در هرنقطه از قم شاهد احداث انواع و اقسام حوزه های علمیه هستیم که تنها مبلغ خرید زمین انها بالغ بر میلیاردها تومان بوده است که اکثر انها محلی برای جذب وتربیت طلاب
اتباع کشورهای عمدتا آفریقایی، افغانی، لبنانی، عراقی و... می باشد!
18 _ به قول خود قمی ها: معلوم نیست چه رازی در کار است که علیرغم صرف سالانه دهها میلیارد تومان بودجه دولتی همچنان چهره شهر قم زشت، کثیف وعقب مانده است ؟
19 _ جمکران هم اینک به یک پاتوق و قرارگاه بین المللی دختران و پسران تبدیل شده و سه شنبه شب ها وضعیت ویژه آن ديدنی است!
19 _ جوانان قـُمی می گوينـــد: قــُم؛ جهنم در جهنم است!!!

*****
ازدواج های موقت [روسپيگــری اسلامی]
افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه
مهر _ دکتر حسين اميدی، استاد دانشگاه، مدرس علوم فقهی و حقوقی:
ازدواج های موقت به شدت در کشور در حال افزایش است و این امر می تواند تبعات و آسیب های اجتماعی بسیاری به دنبال داشته باشد. چنین ازدواج هایی در شناسنامه به ثبت رسمی نمی رسد.
در حال حاصر بسیاری از دفاتر به صورت غیر رسمی با هزینه ای اندک ازدواج موقت را در برگه هایی خاص درج می کنند و مدارک خاصی نیز برای این امر نیاز نیست و این عوامل باعث شده تا مردان دیگر تمایلی برای ثبت این ازدواج ها نداشته باشند.
فرزندانی که از این ازدواج ها متولد می شوند؛ اکثر آنان از همان سالهای ابتدایی زندگی با مشکلات فراوانی روبرو می شوند.
آمارهای اعلام شده در خصوص ازدواج های موقت غیر واقعی هستند؛ آنچه که از سوی مراجع رسمی در ارتباط با ازدواج موقت اعلام می شود به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که درصد بالایی از این ازدواج ها به ثبت نمی رسد و فقط در برگه ای درج می شود. معضل ازدواج های موقت هر سال رو به افزایش است و این در حالی است که راهکاری برای جلوگیری از افزایش این پدیده در جامعه ارائه نمی شود و به طور حتم ادامه این روند ، افزایش آسیب های اجتماعی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

*****
چندهمسری _ چهار زن عقدی و بی نهايت زن صيغه ای
سرمايه _ قانون مدنی جمهوری اسلامی به صراحت حق چند همسری برای مردان قائل شده و از اين طريق عبارت کليشه ای ,چهار زن عقدی و بی نهايت زن صيغه ای, را رسماً عينيت بخشيده است.
قبل از اينکه قانون مدونی باشد تعدد زوجات را به استناد شريعت و آيات قرآن انجام می دادند و تا چهار زن عقدی را مجاز و شرعی می دانستند. سنت شيعه هم صيغه را بدون محدوديت در تعداد زنان صيغه ای رايج کرد. اما به نوعی صيغه را هم می توان در زمره تعدد زوجات به حساب آورد، گرچه به لحاظ قانونی حق و حقوق متفاوتی با عقد رسمی دارد اما به لحاظ شرعی نوعی ازدواج مجدد با شرايطی متفاوت است.

*****
روسپيگری و جمهوری اسلامی!
سرمایه _ روسپيگری در حکومت اسلامی
سیدکاظم رسول زاده طباطبایی، مدیر گروه روانشناسی دانشگاه تربیت مدرس، رئیس کارگروه زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب، اعلام کرد و گفت: با استناد به تحقیقی که به تازگی در شهر تهران انجام شده است؛
سن روسپیگری از 30 سال به 15 سال به بالا رسيده/ 11% روسپیان با اطلاع همسرانشان دست به روسپیگری می زنند / روسپیگری در متاهل ها بیش از مجردها دیده می شود!؟
«در دهه 60 و 70 سن روسپیگری بالای 30 سال بود اما اکنون سن روسپیگری از 15 سال به بالا رسیده است.»
این پدیده قبلاً در افراد با تحصیلات کمتر از دیپلم دیده می شد اما اکنون این پدیده در افراد تحصیل کرده هم دیده می شود.

Labels:

7 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

At Wednesday, 08 June, 2011, Anonymous Anonymous نـوشتـه...

من قمی هستم و از خانوادههای اصیل این شهر.موافق هستم.در این شهر فرهنگ لات بازی بیداد میکنه.و اکثر خانواده های با فرهنگ بدون هیچ رابطه ای با شهر و محیط اطرافشون زندگی میکنن.مثل یه جزیره

 
At Saturday, 15 October, 2011, Anonymous Anonymous نـوشتـه...

کیر علمای اسلام ،خلفای راشدین، کیر کلفت اسلام حضرت علی و کلن کیرهای دوعالم تو دهن اسلام و اونی که اسلام رو اورد تو این مملکت

 
At Monday, 17 September, 2012, Anonymous Anonymous نـوشتـه...

شیعه ربطی به اسلام نداره صیغه از آئین مزدک وارد شیعه گری شده!!

 
At Thursday, 20 September, 2012, Anonymous Anonymous نـوشتـه...

شماره صیغه 09354881290

 
At Saturday, 16 February, 2013, Blogger امید نـوشتـه...

آدم عاقل یه بار بره به این شهر مقدس و از نزدیک ببینه که هیچ کدوم از این اراجیفی که میگن درست نیست

 
At Saturday, 09 March, 2013, Anonymous Anonymous نـوشتـه...

وقت بخیر /من مهرداد سی ساله هستم از تهران وقصد رابطه طولانی و موندگار با خانمی تا 40سال سن رو دارم در قالب دوستی یا ازدواج موقت /خوش لباس -خوش صدا -خیلی گرم و بامحبت 09393718076

 
At Saturday, 17 August, 2013, Anonymous ناشناس نـوشتـه...

من در قم زندگی میکنم ولی وضعیت اینجوری که شما ترسیم کردید نیست
خیلی زیاده روی کرده اید خییییییلی

 

Post a Comment

<< Home