Saturday, June 04, 2005

حمايت از اعتصاب غذای زندانيان سياسی


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~



تلاش برای آزادی مجتبا سمیعی‌نژاد، وبلاگ‌نویس زندانی

تعدادی از وبلاگ نویسان حرکتی را در جهت اعتراض به حکم دو سال زندان برای مجتبی سمیعی نژاد آغاز کزده اند و در اين رابطه دو وبلاگ فارسی و انگلیسی برای وی ایجاد نموده اند. در اينجا توجه شما را به اولين مطلب وبلاگ فارسی "آزادی برای مجتبی سمیعی نژاد" و آدرس سايتها جلب ميکنيم:

مجتبی سمیعی‌نژاد، وبلاگ‌نویس 25 ساله و دانشجوی رشته ارتباطات، نویسنده‌ی وبلاگ "من نه منم" و سپس "استیجه"، از تاریخ 11 آبان 1383 تا هشت بهمن 1383 را، "به دلیل انتشار خبر بازداشت 3 وبلاگ‌نویس دیگر" در بازداشت به سر برد. سپس بعد از آزادی موقت در بهمن‌ماه 1383، برای انتشار نظراتش وبلاگ جدیدی ایجاد کرد و همین امر موجب دستگیری مجدد وی، درست به فاصله‌ی چند روز پس از آزادی‌اش گردید که این حبس تا امروز نیز ادامه داشته است. مجتبی سمیعی‌نژاد اینک در زندان قزل حصار در میان مجرمان عادی و خلافکاران به‌سر می‌برد.
حکم دو سال زندان برای مجتبا، رسماً به وکیل وی ابلاغ شده است و جرم ناکرده‌ی او "وبلاگ‌نویسی" است؛ همان‌کاری که همه‌ی ما به آن مشغول‌ایم. این حکم در شعبه‌ی سیزده دادگاه انقلاب به‌وسیله‌ی قاضی سعادت صادر شده است. وظیفه‌ی انسانی و اخلاقی ما وبلاگ‌نویسان و همه‌ی کسانی که به حقوق بشر اعتقاد دارند، اعتراض به این ظلم مسلم است. از تمامی وبلاگ‌نویسان، نهادهای حقوق بشری و انسان‌های آزاده‌ی ایران و جهان خواستاریم تا صدای اعتراض خود را به این عمل غیر قانونی و حکم غیر انسانی بلند کرده و آزادی فوری مجتبا سمیعی‌نژاد را خواستار شوند.
توضیح:
این حرکت به هیچ نهاد، شخص، گروه و ایدئولوژی وابسته نیست و در واقع حرکتی است مستقل و جوشیده از درون خود وبلاگ‌نویسان.
وبلاگ فارسی"آزادی برای مجتبی سمیعی نژاد"
وبلاگ انگلیسی"آزادی برای مجتبی سمیعی نژاد"
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~


حمايت از اعتصاب غذای زندانيان سياسی

گروهی از زندانیان سیاسی زندان اوین قصد دارند در اعتراض به "برگزاری انتخابات غیر آزاد ریاست جمهوری"، "عدم رعایت حقوق بشر در ایران" و در دفاع از "آزادی بیان"، "قلم" و "عقیده" و "آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی و عقیدتی"، از روز 20 خرداد ماه سال جاری در یک اقدام مشترک و هماهنگ، بدون در نظر گرفتن وابستگی های سیاسی و حزبی خود، دست به اعتصاب غذا بزنند.

از وبلاگنویسانی که از این حرکت حمایت می کنند دعوت می شود تا با ثبت نام خود یا وبلاگشان در قسمت نظرخواهی[+] و یا ارتباط از طریق ایمیل، همبستگی خود را قبل از شروع این حرکت اعلام نمایند تا با تهیه لیستی از این دوستان زمینه برای اقدامات بعدی و همکاری بیشتر فراهم آید.
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

اســلام راستيـن و تـوتـالـيـتــاريـســم
(تمـام خـواهـی و سـلـطــه گــرائـی)

نظام اسلامی و هم نظام توتاليتـر کوشش تا ميان توده های مردم، هـمـصدا ئی و "وحـدت کلـمه" ايجاد نمايد. کسانی که همراه و هـمـصدا نيستند يا بايد مطيع و خاموش شوند و يا بايد از بين بروند،
از ايـن رو: سـازمـان هـای دمـوکـراتـيـک، کانـون هـای روشنـفـکـری و اقـلـيـت هـای مـذهـبـی کـه بـا سيـاست حکـومت هـای تـوتـالـيـتــر يـا اســلامی مـوافـق نيستنـد مورد هـجـوم اوبـاش، هـواداران و پـاســداران رژيــم قــرار می گـيــرنــــــــد.

روشنـفـکـران و دانشگاهـيـان– چـه در رژيـم های توتالـيـتــر و چـه در حکـومت هـای اســــلامی– مـورد مسخـره، استهـزا، دشنـام و نـاسـزا قـرار می گـيـرنـد. روشنـفـکـران بـعـنـوان "غــرب زده"، "منحـرف"، "کافـر" و "عـوامل تهاجم فـرهـنگی بيگانه" معـرفی می شوند و هـر دو نظام (توتالـيتر و اســــلامی خـواهـان طــرد، تـعـقـيـب و ســرکــوب آنـان هـسـتـنــــــــــد
جستاری از کتاب "ملاحـظاتی در
تاريخ ايران " پژوهشی از "علی ميرفطروس" [+]

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

2 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

At Sunday, 05 June, 2005, Anonymous Anonymous نـوشتـه...

We all thank you for your support.

Berst Regards;

 
At Monday, 06 June, 2005, Anonymous Anonymous نـوشتـه...

بالاخره تونستم از فیلتر رد بشم ای لعنت بر کارتهای اینترنت البرز که هیچ جوری نمی شه از فیلتر رد شد
موفق باشید

 

Post a Comment

<< Home