Wednesday, September 14, 2005

دوزخيانِ اســلام زده


هم ميهن! جان زندانيان سياسی در خطر جــدی است، آنها را فراموش نکنيم

به حکم "مقام معظم رهبری"ايران و ايرانیِ اسلامزده "لت و پار" بايد گردند!؟
شکنجه گران و جلادان وزارت اطلاعات در لباس استاندار
آقا(مقام معظم رهبری) فرمودن مفسدان را به اشد مجازات محکوم کنید
طرح سركوب هاى خيابانى به حکم " آقا " توسط سربازانِ گمنام و با نام امام زمان به اجرا درآمد!؟
دستگیری و اذیت و آزار جوانان تحت عنوان مبارزه با "اراذل و اوباش"
فرمان تشدید سرکوب و اختناق را شخص خامنه ای صادر می کند
تشدید سرکوب در دانشگاهها به بهانه "بدحجابی" و...
این قصهً پر غصه همچنان ادامه دارد
اســلام راستيـن و تـوتـالـيـتــاريـســم
(تمـام خـواهـی و سـلـطــه گــرائـی)


فـاشيسم، نـازيسم، استالـينيسم و اسـلام

تـوتـالـيـتـاريسـم و اســـلام– اسـاسـاً و ابـتـدائـاً– يـک نـظـام ايـدئـولـوژيـک می بـاشنــد، در ايـن دو سيستم، ايدئولوژی (فـاشيسم، نـازيسم، استالـينيسم و اسـلام) بعنوان يک حقيقت برتر، همهً ارزش ها و عقايد اجتماعی، سياسی و اخلاقی جامعه را تحت سلطهً خويش دارد. ايـدئـولـوژی در رژيـم هـای توتالـيـتـر چيـزی شبيـه به آمـيختگی ديـن و دولـت در نظام اسـلامی است آن چنـانـکه رئيس سياسی جامعه در عين حال رئيس مذهبی آن نيـز هـست. او است که قـوانين مــدنی، شـرعـی و اخـلاقی را تـنـظـيـم، تـفـسيـر و اجــرا مـی کــنـــــــــــــــــــــــد.
ايدئولـوژی– بعـنوان يک حقـيـقـت بـرتـر– چـه در رژيـم هـای تـوتـالـيـتـر و چـه در حکـومت های اسـلامی (خصوصاً شيعی) خود را از طريق تبلـيغـات گـسترده، تـفـتـيش، بازرسی فکـری، تکـفـيـر مذهبی، قهر و خشونت، ارعاب، ترور جسمی و فکری، سرکوب هر نوع دگرانديشی و آزاد فکری تحمـيل و تثبيت می کـنـد. اصول ايـدئـولوژيک بعنوان "وحی مُـنزل" و "کلام آخر" به ابزار تحميق توده ها و وسيله ای برای سرکوب آزادی ها و آرمان های دموکـراتـيـک روشنـفـکـران جامعـه بدل می شـود. نـازيسـم (در آلـمـان) و فـاشيـسـم (در ايـتـالـيـا)، استـالـيـنـيـســم (در شـوروی) و حکومت جـمهـوری اســــلامی (در ايـــران) نـمـونـــه هــای عــيـنـی و تـاريـخـی ايـن مـدعــا هـسـتـنـــــــــد.

ايـدئـولـوژی بـرای رژيم های توتالـيتر دو نقـش اساسی دارد؛ نخست: ايجاد مشروعـيت برای رژيـم و رهبر است. رهبر در رژيم توتالـيتر (مانند امام و پيشـوا در حکـومت اسـلامی) بـرای جلـوه دادن اختيارات بلا منازع خويش، ناگزير بايد از ايدئولوژی کمک بخواهد زيرا برای مشروعيت حکومت او هـيچ مـنـبع ديگـری وجود نـدارد. اين بدان معـنا نيست که ايـدئـولـوژی حکـومت هـای تـوتـالـيتر (از جمله حکومت اسلامی) يک مقولهً مشخص و تفسير شده است، زيرا اگر نقش رهبر، تنها عملی کردن برنامهً روشن و از پيش معـين شده باشد اصالـت بـا ايـدئـولـوژی و برنامه است نه با رهـبـر. جستاری از
ملاحـظاتی در تاريخ ايران "بخش سوم" - «دکتر علی ميرفطروس» - 1988 آلمان[+]
علل تاريخی عقب ‌ماندگی‌های جامعهء ايران
نگاهی به هجوم ايل‌ها، استقرار اسلام، زمينه‌های پيدايش
و فلسفهء سياسی "اسلام راستين"
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

0 شـمـا چــه می گوئيـد؟:

Post a Comment

<< Home