Monday, April 25, 2005

چــــرا؟؟؟


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

دست فروش ها به زبان تصـويـر [+]

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
هموطــن! زمان سرنگونی رژيم فساد و فقر و فلاکت اسلامی فرا رسيده است،
بايد ايرانِ اسلام زدهً اشغالی را پيش از تکه و پاره شدن نجات داده و به اين اسارت و نا بسامانی نقطهً پايان بگذاريم.
يگانه راز بقای رژيم و ادامهً اشغال ميهنمان در ضعف و پراگندگی و از هم گسيختگی ماست!؟
هموطـنِ همدرد! تا کی بايد نشست و نظاره گر نابودی خود و خانه امان باشيم!؟
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

جزوه افشاگر / به هوش باشيم كه كلاهى گشاد براى سرمان دوخته اند!؟

اما بدنيست كه درباره كانديداهاى موجود هم كمى صحبت كنيم تا معلوم شود كه محيط دانشگاهى ايران آيا غافل است و آيا ميتوان اميد داشت كه بر گرده اين مردم سوار شد. يك جزوه دانشگاهى خيلى پرخريدار كه هفته گذشته در تمام دانشگاه هاى كشور توزيع شده عنوانش هست تحريم تنها چاره خلاصى [+].
خلاصه اين جزوه را بخوانيد:
مردم ايران به هوش باشيد كه كلاهى بزرگ براى سر شما درست شده است، گشادتر از كلاهى كه بيست و شش سال پيش پدران ما دوختند و سرنوشت ايران را به باد دادند و خودشان يا گرفتار ترياك و مواد مخدر شده و يا گوشه نشينى پيشه كرده و ابراز پشيمانى ميكنند. ما نبايد راه آنها را ادامه دهيم فرصتى است براى نجات كشور كه نبايد از دست برود.
خواهران و برادران
دنيا رژيم خامنه اى را زير فشار گذاشته و اين رژيم مشغول معامله است اما كسى در دنيا حاضر به معامله با رژيمى نيست كه در هر پايتخت دنيا هزاران نفر آواره دارد و هزاران نفر را اعدام كرده و كشورى بزرگ و ثروتمند را به فقر كشانده و در پايتخت هاى بزرگ دنيا پرونده قتل دارد و هنوز قاتلانش در زندانهاى فرانسه و آلمان و آمريكا و كانادا زندانى هستند و بدترين كارنامه حقوق بشر را دارد. به هيچ پيمانى وفادار نبوده و نيست. در اين حالت تنها راهى كه براى رژيم و دزدان متحجر آن باقى مانده اينست كه به هر ترتيب كه شده راهى پيدا كند و از دست نومحافظه كاران آمريكائى كه كمر به سرنگونى اين رژيم و نجات مردم ايران بسته اند خلاص شود.
راه منحصرى كه برايشان باقى مانده اينست كه به دنيا نشان دهند كه مردم ايران همگى گروه انتحارى هستند و همين رژيم را ميخواهند و لايق همين هستند. فقط در صورتى كه موفق شوند و همين نمايش انتخابات را برگزار كنند، احتمال دارد نجات پيدا كنند و بار ديگر براى سالهاى طولانى بر گرده ملت سوار شوند. به همين جهت حكم شرعى ولى فقيه صادر شده است كه به هر ترتيب بايد مردم پاى صندوقهاى رأى كشانده شوند.
براى اينكار عده اى از بدنام ترين آدمها با سابقه اى مانند ديگران رديف شده اند كه با انتقاد از وضعيتى كه خودشان به وجود آورده اند مردم را به پاى صندوقهاى رأى بكشانند و قاتلانى مانند هاشمى رفسنجانى كه به اعتراف خودشان در كشتار هزاران تن دست داشته اند و يا مهدى كروبى پادوى آنها كه در تمام فجايع رژيم دست داشته، را براى هشت سال ديگر برسركار بنشانند و همين وضعيت فعلى ادامه يابد.
مردم به هوش باشند كه دنيا كارى بيش تر از اين نميتواند براى ما انجام دهد اگر نخواهيم. به همين جهت اطلاعات اين جزوه را به اطلاع همسايگان و خانواده خود برسانيد و اجازه ندهيد كه اينها بار ديگر با فروختن و به حراج گذاشتن اموال و دارائى هاى كشور بر گرده ما سوار شوند.
آدمهاى تازه اى كه وارد صحنه انتخابات شده اند پيشينه بدترى دارند. از آن جمله است قاليباف فرمانده نيروى انتظامى كه بعد از تهديدهاى سپاه پاسداران توسط خاتمى معامله اى شد و امضاء كننده نامه كودتاى فرماندهان سپاه به دولت راه يافت و در اين مدت هم با شدت تمام كارهايش را پيش برد اما ظاهر مهربان و با لبخند گرفت براى همين روز. حالا هم به تصور اينكه مردم ايران گول خورده اند لباس شخصى پوشيده است.
از آن طرف احمد توكلى كسى كه در مقام رئيس سپاه بهشهر بزرگ ترين فجايع را در اوايل انقلاب در آن خطه شمال به راه انداخت و بعد از سوى وزارت اطلاعات به انگلستان فرستاده شد و در بازگشت وى را در مقابل هاشمى رفسنجانى گذاشتند كه نقش اپوزيسيون را بازى كند و خودش را مخالف نشان دهد يكى ديگر از كانديداهاست. كافى است شرح دادگاه دكتر نياكى را از بزرگ ترها بپرسيد تا به خصوصيات اين متحجر بدنام پى ببريد.
يكى ديگر محسن رضائى است كه مسئول اول كشتار هزاران ارتشى در جريان جنگى است كه به خاطر او و به دستور خمينى و هاشمى رفسنجانى كش پيدا كرد و تمام فرصت هاى يك نسل را به هدر داد.
اين آقا بعد از بيست سال فاجعه در سپاه پاسداران حالا لباس شخصى پوشيده و حرفهاى مامانى ميزند و سايت بازتاب درست كرده كه خودش را مخالف وضعيت فعلى كشور نشان دهد. آن يكى احمدى نژاد وضعيت بهترى دارد كسى است كه به عنوان مأمور اطلاعات به انگلستان فرستاده شد و در آنجا به طور صورى درباره اسفالت تحصيل كرد و در همه مدت نوحه خوان دربار نماينده ولايت فقيه در لندن بود و بعد هم كه برگشت در مسجد شاه [امام ] به نوحه خوانى در جلسات هيأت مؤتلفه پرداخت و سرانجام هم به دستور عسگراولادى به شهردارى تهران رسيد كه پول مردم بيچاره را در حلق هيأت مؤتلفه بريزد و طرحهائى مانند مونوريل را به آنها واگذار كند و هر چه متخصصان بگويند اين طرح مزخرف است پاى حرف خود بايستد.
اما شايد از همه روباه تر على لاريجانى باشد كه خمينى هم معتقد بود كه به او اعتمادى نيست و دو سه بارى كه خامنه اى او و برادرش را به سمت هاى مهم گماشت به دستور خمينى بركنار شد ولى حالا به دليل آنكه به خامنه اى درس ميدهد شده است مسئول كارها و تحميق مردم. اين همان كسى است كه ده سال در صدا و سيما مسئول تحميق مردم بود حالا ميخواهد رئيس جمهورى شود.
ديگرانشان دست كمى از هم ندارند و هيچ كس پرونده اش سالم نيست از جمله دكتر مصطفى معين كه دانشجويان اصفهانى پته اش را روى آب ريختند و او را هو كردند و پرونده هاى مربوط به دوران رياستش بر دانشگاه معتبر پهلوى شيراز را باز كردند. دو دانشجوئى كه در زمان وى به دادگاه هاى انقلاب معرفى شدند در اصفهان خودشان را به عنوان شاهد نشان دادند.
اما مردم ايران بدانند كه اگر فريب وسوسه هاى هاشمى رفسنجانى و ديگران را خوردند و به هر كدام از اينهائى كه از شوراى نگهبان بيرون آيند رأى دادند، در مقابل نسلهاى آينده مسوول خواهند بود. بچه هاى اين سرزمين به قيمت تحمل مجازات هاى سخت محروميت از تحصيل، افتادن در سياه چالها سعى كردند شما مردم را با خبر كنند آيا باز هم ميخواهيد احتياط كنيد. كى بيدار خواهيم شد. و خواهيم دانست كه تنها راهش نرفتن پاى صندوقهاست. بگذاريد مجبور شوند تقلب كنند و با رسوا كردن آنها نگذاريد دنيا حرفهاى يك مشت تروريست دروغگو را باور كند.
نيمروز [+] / به نقل از على مستعلى زاده- تهران
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Sunday, April 17, 2005

نمايش تکراری انتخابات!؟


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

رفــرانـــدُم آری انتخابات ايــران ويرانگر نـــــــه

تـحـــريـم بـه زبانِ تصـويـر[+] ديــدنی است
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
چــرا بايد به نمايش تکراری انتخابات نـرفت؟؟؟
يادآوری! شايــد فرامـوشمان شده باشد که:

از عاليجناب سرخپوش چه خبر؟

- نقش هاشمی رفسنجانی (عاليجناب سرخپوش) در فرسایشی شدن جنگ ایران و عراق

آقای هاشمی رفسنجانی مسئولیت ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر را به عهده امام می‌گذارند. در حالی كه به گفته مرحوم حاج سید احمد خمینی امام مخالف ادامه جنگ بود:

"در مقابل مسائل خرمشهر امام معتقد بودند كه بهتر است جنگ تمام شود اما بالاخره مسئولان جنگ گفتند ما باید تا كنار شط العرب (اروند رود) برویم تا بتوانیم غرامت را از عراق بگیریم. امام اصلا با این كار موافق نبودند و می‌گفتند اگر بناست جنگ را ادامه بدهید بدانید اگر جنگ با این وضعی كه شما دارید، ادامه یابد و شما موفق نشوید دیگر جنگ تمام نشدنی است و باید این جنگ را تا نقطه خاصی ادامه بدهیم. الان كه قضیه فتح خرمشهر پیش‌آمده بهترین موقع برای پایان جنگ است."

از طرف دیگر آقای هاشمی در خاطرات سال 1360 خود می‌نویسد:
"امام خمینی با این كه مایلند جنگ زودتر تمام شود صلاح نمی‌دانند كه ما كوتاه بیاییم."

آقای هاشمی حتماً بیاد دارند كه در خاطرات روز 15/12/60 خود می‌نویسند:
"وابسته نظامی ایتالیا گفته: كشورهای نفت خیز منطقه مایلند شصت میلیارد دلار خسارت جنگ را از طرف صدام به ایران بدهند و ایران از شرط سوم كه كیفر صدام است منصرف شود."

(عالیجناب سرخپوش، عالیجنابان خاكستری، ص124)

- ضرورت پاسخگویی هاشمی رفسنجانی به مردم در دو مورد ادامه‌ی جنگ و قتل های زنجیره‌ای

عالیجناب سرخپوش باید در دو زمینه مشخص به شهروندان پاسخگو باشد.
اول: ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر كه باعث به شهادت رسیدن صدها هزار تن از بهترین فرزندان این مرزبوم شد، هزاران معلول بر جای گذاشت و میلیاردها دلار خسارت بر جای نهاد.
دوم: قتلهای زنجیره‌ای دگراندیشان و دگرباشان.

(عالیجناب سرخپوش، عالیجنابان خاكستری، ص 129)
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Saturday, April 16, 2005

نــــــه به دورانِ طاعون سياه


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

انتخابات چيــــــــه!؟ موسمِ دوز و کلک است

هموطن! کارنامهً سياه و خونين رژيم در 27 سال گذشته برای تحريم انتخابات نمايشی کافی نيست؟
شرکت در نمايش انتخاباتِ آخوندها يعنی راًی دادن به ادامهً اشغال و نابودی ايران و ايرانی!؟
به حرکت تحريم فعال و پاک نگه داشتن شناسنامه ها بپيونديم
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تحريم کنيد مـــردم روز انتخابات را

انتخابات! نــــــه! رفــــرانــُــدم آری به زبان تصــويــر[+]
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
برگی از تاريخ نه چندان دور! يادآوری برای کسانی که هنوز مبتلا به بيماری توهم می باشند!؟

از عاليجناب سرخپوش چه خبر؟

- خلاف واقع بودن ادعای هاشمی رفسنجانی مبنی بر این كه «تصفیه وزارت اطلاعات در دوران ایشان»
آقای هاشمی می‌فرمایند: «در دوره مسئولیت اینجانب وزارت اطلاعات تمیزترین را داشته است، وزارت اطلاعات در دوره من خیلی تصفیه شده، از خیلی چیزها پاك شد.»

این مدعا به هیچ وجه با واقعیت انطباق ندارد. در دوران هشت ساله صدارت آقای هاشمی حدود هشتاد تن به وسیله محفل های اطلاعاتی و به علل سیاسی به قتل رسیده‌اند كه معروف‌ترین آنها قتل سعیدی سیرجانی، مهندس حسین برازنده، میرعلایی، تفضلی و كشیش ها... بودند.
گفته می‌شود قرار بود در مجلس ختم پنج تن از روشنفكران كه همه دگراندایشان جمع می‌شوند آنجا را منفجر كنند و خود را از شر پروژه جامعه مدنی خلاص كنند.
از طرف دیگر حادثه ربودن فرج سركوهی و به دره انداختن اتوبوس حامل نویسندگان در همان دوره روی داد. بازداشت 23 تن از نیروهای ملی - مذهبی، مهندس علی صالح آبادی، مهندس ابراهیم زاده، مهندس عباس عبدی،‌... در "تمیزترین دوره وزارت اطلاعات (فلاحیان) روی داد." صدها عملیات موفق برون مرزی سعید امامی،"به گفته روح الله حسینیان، در دوران سازندگی به وقوع پیوست. برنامه هویت توسط سعید امامی ساخته و توسط سیما پخش شد. اینها برخی از زوایای روشن شده عملیاتی است كه به وسیله عالیجنابان خاكستری هدایت و تصویب می‌شد.

(عالیجناب سرخپوش، عالیجنابان خاكستری، ص 125و 126)
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Wednesday, April 13, 2005

انتصابات نــــه - رفــرانـــدُم آری


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

«ايـــرانــی» روزهای 26 و 27 خرداد را در خانه می ماند.

همــوطــن! شناسنامه ات را به مـُـهــر خونيــن رژيم آلــوده مـکــن.
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
ميــرفطــروس مـی گــويــد:

جنبش ملّی رفراندوم يک "ارکستر بزرگ ملی" است که افراد آن (با آلات و عقايد مختلف) يک سرود را می‌نوازند: سـرود رهـايـی ايـران را...

...
امّا بعضی از دوستان -به‌درستی- انتقاد کرده‌اند که «رژيم، راضی به رفراندوم نخواهد شد»، بسيار خوب، امّا آيا رژيم راضی به سرنگونی خود (که اين دوستان مدعی آن هستند) می‌شود؟!
بعضی از دوستان هم صادقانه انتقاد کرده‌اند که «پيش‌شرط‌ها و زمينه‌های انجام رفراندوم فراهم نيست»، اينهم درست است، امّا بايد به اين دوستان گفت: اين پيش‌شرط‌ها و زمينه‌ها را ما هستيم که بايد فراهم کنيم نه رژيم! ۲۵ سال، عمر يک نسل است، در اين ۲۵ سال چرا ما نتوانسته‌ايم اين «پيش‌ شرط‌ها و زمينه‌ها» را فراهم کنيم؟ آيا غير از اين است که در "اسارت گذشته"، آنچنان زيسته‌ايم که حال و آينده را از ياد برده بوديم؟
...
«گشودن آگاهانهء درب‌ها و پنجره‌ها و تأسيس حکومت دموکراتيک مبتنی بر جامعهء باز، گره‌گشای مشکلات ما است. اگر رأی ملت، بالفعل، معتبر است، اگر تعيين سرنوشت، حق مردم است، بايد رفراندوم دربارهء (تعيين) نوع نظام را پذيرفت و به آن، خوشآمد گفت».
متن کامل[+]
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Tuesday, April 12, 2005

تـحـريم نمايش انتخابات رژيم


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

«ايـــرانــی» روزهای 26 و 27 خرداد را در خانه می ماند.

همــوطــن! شناسنامه ات را به مـُـهــر خونيــن رژيم آلــوده مـکــن.
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

انتصابات نـــــــــه، رفـــــرانــُدم آری.

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
لابلای خبرهای حکومتی
-سه شنبه - مشهد، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۳‬
‬پنجاه و چهار در صد بقاع متبركه كشور فاقد درآمد است!؟
درآمد بقاع متبركه
مديركل هيئت‌هاي امناي بقاع متبركه سازمان اوقاف و
امور خيريه كشور در مشهد اعلام كرد: شش هزار بقعه متبركه در سطح كشور وجود دارد
كه از اين تعداد ‪ پنجاه و چهار در صد فاقد درآمد هستند!؟
حسين ميرزايي امروز در مشهد افزود: ‪بيست و يک درصد اين بقعه ها بيش از 10 ميليون ريال در سال درآمد و
نذورات نقدي و بيست و شش در صد نيز کمتر از 10 ميليون ريال درآمد سالانه دارند!
وي گفت :بر اساس شاخص‌هاي موجود ، پنجاه و يک درصد از درآمد بقاع داراي درآمد ،صرف آبادي و عمران خود آنها مي‌شود .
‪ ميرزايي يادآور شد : استان‌هاي فارس با (830) هشتصد و سی باب، ،مازندران با (786) ‪هفتصد و هشتاد و شش باب و گيلان با (716) هفتصد و شانزده باب بقعه متبرکـه ( بخوان دکان گــدائـی!) به ترتيب در رتبه‌هاي اول تا سوم قرار دارند.

تعداد 2,232 باب دکان متبرکه در سه استان های فارس، مازندران و گیلان، خوش آب و هوا ترين نقاط ايران قرار گرفته اند! و الباقی، یعنی تعداد 3,768 باب دکانِ متبرکه در ساير نقاط مختلف ايران قرار دارند!
جمع کل برابر است با 6,000 باب دکانِ متبرکهً واجب التعظيم بمنظور سياه و سرکيسه کردنِ عوام الناس.

اراك، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۱۸‬
همزمان با نخستين روز از هفته وقف، با حضور "آيت الله احمد محسني گركاني" نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك ، مرقد مطهر امامزادگان واجب التعظيم عبدالله و آمنه خاتون اراك غبارروبي وعطرافشاني شد.
................. ‪
-تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۳‬
بعداز 27 سال حاکمیت نزول خواران، مديرعامل بانك سپه گفت: "علما و فرهيختگان كشور با ارايه نقطه نظرات بانكداري اسلامي، قصد اصلاح نظام بانكداري بدون ربا را دارند"!؟
.................
-تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۳‬
مبارزهً گسترده با موش ها!؟
معاون محيط زيستِ شرکت ساماندهیِ صنايع و مشاغلِ شهرداری تهران گفت:
جمعيت موش ها در تهران در حال افزايش است!؟
در شرايط ايده‌آل از يك جفت موش در سال پانصد موش، و در سه سال،25,000,000 موش زادو ولد می شود!؟ ‪
آمارها از وجود 30 ميليون موش در تهران، یعنی سه موش به ازای هر يک شهروند حکايت دارد!؟
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Saturday, April 09, 2005

كارتن‌‏خواب‌‏ها


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
خيابان خواب هایِ ايرانِ اسلام زده به روايت تصوير، تماشائی است!؟[+]

بيشتر كارتن خواب‌‏هاي ايراني را كارگران فصلي و بي‌‏خانمان‌‏هاي واقعي(؟) تشكيل مي‌‏دهند!؟

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

دشـت‌ها، خاموش و خالی؛ سـوگوار
لاله‌ها، لال‌اند و خونيـن؛ داغـدار

چشـم‌ها، نوميد و يخـبندان و سرد
دل درونِ سـينه، مالامال درد

مـثنوی « مـردِ شـب » / ميرفطروس[+]
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Friday, April 08, 2005

بانـــد مافيائی قـــــدرت


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
هموطن! دادخواست قطع روابط ديپلماتيک دولت کانادا با رژيم مافيائی جمهوری جنايت اسلامی را امضا کنيــد[+]


Please Sign Petition Demand Canada break all diplomatic relations with Iran for its heinous crime!

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

" سرداران شکست خورده ، در فريب خويش پيروزاند ! "

ميرفطروس می گــويــد:

اساساً يکی از بدبختی های فرهنگ سياسی ما, عدم دقت در کاربُرد واژگان سياسی است. از همين رو ، احزاب و سازمان های سياسى ما ـ خودسرانه ـ هريک از جناح های موجود در حاکميت اسلامی رابنامی می خوانند و در اين راه تا آنجا پيش می روند که ضمن ناديده گرفتن خاستگاه طبقاتی يا پايگاه فکری آنان، به " جعل شناسنامه " برای عملکرد سياسی آنان می پردازند، از آنجمله است کلمهء،محافظه کار( برای گروه خامنه ای، جنّتی ، مصباح يزدی و عسگراولادی مسلمان ) ميانه رو ( برای گروه علی اکبر رفسنجانی )،اصلاح طلب( برای گروه آقای خاتمی و حجت الاسلام محتشمی ) . . . در حاليکه کمترين دانشی نسبت به منشاء و معنای اين اصطلاحات در فرهنگ غرب، نشان می دهد که هيچکدام از اين صفات و واژگان، برازندهء قد و قامت اين حضرات نيست. در واقع، رهبران سياسی اصلی و کليدی رژيم اسلامی, تنها کاريکاتوری از شخصيت های محافظه کار، ليبرال، اصلاح طلب در معنای غربی، می باشند مي خواهم بگويم که در حکومت اسلامی ايران, نه " محافظه کار " ( Conservateur ) داريم، نه " ليبرال " ( Liberal ) داريم و نه " اصلاح طلب "( Reformiste ) . اين رژيم در وجه غالب و اساسی، نمايندهء يک باند مافيائی قدرت است که برای حفظ و ادامهء حکومت خود، به هر کارو جنايتی دست می زند!؟ / متن کامل[+]
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Thursday, April 07, 2005

هشــــيار باشيم!؟


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

کارِ خودِ رژيمه!؟

هموطن! هشيار باش، بزرگ کردن خبرهای چند روز گذشته برای انحراف افکار عمومیِ مردم برنامه ريزی شده است!؟
گِـنـده کردنِ اخراج گزارشگر خبرگزاری حکومتی ايلنا، و امروز خبر گروگانگيری توسط يک ماًمور انتظامی و... فقط برای سرگرم کردن مردم تيتر شده است، هشيار باشيم که اين قومِ حيله گر خدا را هم سياه کرده اند چه برسد به بندگانِ خدا!؟
آنچه که بايد تيتر شود و به آنها پرداخت، جانباختگانِ ورزشگاه "آزادی"، هفت نفر بدست نيرو های انتظامی کشته شده اند، افشای جزئيات قتل فتو ژورناليستِ کانادائی - ايرانی دکتر "زيبا کاظمی" است نه خبرهایِ ساختگی سازمانِ مافيائی تبليغاتِ اسلامی!؟
اخراج و اعتصاب خبرنگاران و گروگانگيری کار خود رژيـمــه! "صبح معلوم ميشه کُت تنِ کيــه"!؟
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Wednesday, April 06, 2005

گـفـتـگـــــوی تـمــــدن هـا !؟


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

«تمدن اسلامى» قرن هاست كه مرده است و مردگان، امكان «گفتگو» ندارند!


كدام تمدن؟ كدام گفتگو؟ «تمدن اسلامى»

مـيــرفـطــروس می گــويــد:

كدام تمدن؟ كدام گفتگو؟ «تمدن اسلامى» ـ اساساً ـ يك مسئله تاريخى است در حاليكه تمدن غربى يك پديده واقعى، موجود و امروزى است. (ضمن اينكه من اصلاً به چيزى بعنوان «تمدن اسلامى» معتقد نيستم، همچنانكه «تمدن مسيحى»، «علوم اسلامى» و «اقتصاد اسلامى» هم بنظرم نادرست مى باشد.)
از اين گذشته: پرسيدنى است كه نمايندگان اين «تمدن اسلامى»، امروز چه كسانى هستند؟ حكومت اسلامى عربستان سعودى؟ حكومت اسلامى ايران؟ حكومت طالبان؟ يا حكومت صدام حسين؟... حكومتى كه با تعطيل و توقيف كردن ده ها روزنامه و نشريه، حتى طاقت گفتگو با نيروهاى «خودى» را ندارد چگونه مى تواند با فرهنگ و تمدن غرب (كه از نظر رهبران جمهورى اسلامى همواره «استكبارى» و «كفر» تلقى شده) گفتگو نمايد؟
بطوريكه گفتم: «تمدن اسلامى» يك مسئله تاريخى است و اينك تنها در اسناد و افسانه هاى تاريخى مى تواند وجود داشته باشد. به عبارت ديگر: «تمدن اسلامى» قرن هاست كه مرده است و مردگان، امكان «گفتگو» ندارند!
متن کامل[+]
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
از 26 اسفند سال(83) گذشته تا آخرين روزهاي تعطيلات نوروز امسال(84)، 114+ 207 تن در تهران اقدام به خودكشي كردنـــد!؟؟؟
عوامل و ابزار خودکشی ها عبارتند از: مسموميت با سم و مواد داروئی، سقوط از بلندی، خودسوزی با نفت و بنزين، خودزنی با گلوله و...!؟
این را می گويند گفتگوی تمدن ها.
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Tuesday, April 05, 2005

عبـا بدوشـان خـونـخـوار


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

قاتل زيبا کاظمی و هزاران ايرانی آزادی خواه در وين و پاريس !؟

آقايانِ!"هاينس فيشر" و "ژاک شيراک"؛ شرم آورست ميزبان نمايندهً انسان کُش ها بودن، مردم ايرانِ اسلام زده اين دهن کجی شما را فراموش نخواهند کرد!

چه کسانی؟ کدام دولت ها؟ بمنظورِ حفظ منافع سرمايه داران و چپاول يک ملت اينگونه خون به کالبد در حال مـرگ يک رژيم خونـخوار تزريق می کنند!؟

هموطن! راز بقای رژيم نه حمايت دولت های غربی و شرقی است؛ که در ضعف و پراکندگی ماست.
آيا زمان همصـدائی، همدلی، همگامی و همراهی مان نرسيده است!؟

رژيم اشغالگر ايرانِ اسلام زده با دست کم 159 اعدام(در سال 2004) در مقام دوم( بعد از چين که جمعيت آن 1.3 نفر ميليارد است) قرار دارد. / کيت الن، مدير شاخه عفو بين الملل

چين با داشتن يک جمعيت 1.3 ميلياردی دارای 791 هزار معتاد است و ايران با داشتن 70 ميليون جمعيت 2.8 ميليون معتاد دارد!؟ / به گزارش ايرنا براساس آمار رسمي چين
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
بمناسبت يوم الله جمهوری اسلامی کلیهً کارتن خواب ها صاحب کارتن شدند
.
با وارد کردن کارتن هایِ ويژهً خواب از کشور کرهً شمالی، مشگل کارتن خواب ها توسط حکومت کارتن خواب پرور حل شد!؟

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

اختلاف از کجا تا کجا؟؟؟


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تفاوت قيمت كالاها و محصولات عرضه شده در ميادين ميوه و تره‌‏بار با بازار آزاد!؟

تهران- خبرگزاري(حکومتی) كار ايران - 15/01/ 1384 - ايلنا
قيمت گوجه‌‏فرنگي طي روزهاي جاري با قيمتي معادل1500 تومان در مغازهاي تهران به فروش رسيد و اين در حالي است كه در ميادين شهرداري تهران با قيمتي معادل280 تومان به فروش مي‌‏رسد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري كار ايران, ايلنا, براساس نرخ‌‏نامه انواع سبزي‌‏فرنگي در ميادين ميوه و تره‌‏بار شهرداری تهران، از 24 اسفند 83 تا فردا به شرح ذيل توزيع خواهد شد.
(مشخص نيست که اين نرخ کيلوئی است يا دانه ای!؟)
خيار گلخانه‌‏اي 300 تومن! خيار سالادي 350 تومن !
گوجه‌‏فرنگي کيلوئی 240 تا 280 تومن! پياز بسته‌‏بندي شده انباري 140 تا 180 تومن!
انواع پياز قرمز و سفيد 110 تا 150 تومن! قيمت پياز نو 160 تا 200 تومن!
پياز نو بسته‌‏بندي شده با قيمتي 180 تا 230 تومن!
سيب‌‏زميني انباري 90 تا 120 تومن! سيب زميني انباري بسته‌‏بندي شده 120 تا 150 تومن!
سيب‌‏زميني نو 120 تا 140 تومن! سيب‌‏زميني نو و بسته‌‏بندي شده 140 تا 170 تومن! بادمجان 230 تا 280 تومن! هويج 140 تا 170 تومن! انواع سبزي جور 130 تا 160 تومن! كاهو سالادي 180 تا 220 تومن!
انواع ميوه‌‏جات در غرفه‌‏هاي ميادين شهرداري تهران از 24 اسفندماه سال 83 تاكنون(15/01/1384) و تا فردا به شرح ذيل:
سيب قرمز لبنانی 650 تومن! سيب زرد لبنانی 370 تومن! انواع انگور 400 تومن!
پرتقال تامسون شمال 4300 تومن! پرتقال تامسون جنوب 480 تومن! پرتقال بيروتي 330 تومن! پرتقال رسمي شمال 280 تومن!
ليمو شيرين شمال 240 تا 280 تومن! ليمو ترش شمال 180 تا 220 تومن!
انواع نارنگي 300 تا 350 تومن!
انواع موز 850 تومن! نارگيل هر عدد 500 تومن! به فروش مي‌‏رسد!؟

روزنامهً حکومتی جمهوري اسلامي 15/01/1384
خسرو عرفاني يك شهروند تهراني در اين باره به خبرنگار روزنامهً حکومتی جمهوری اسلامی – تهران گفت: " الان هر ميوه اي كه بخواهي بخري كمتر از 1000 تومان نيست و ادعاي انديشيدن تمهيدات از سوي دولت براي مقابله با گراني و عرضه مستقيم ميوه از سوي شهرداري فريبي بيش نبوده است زيرا عرضه كنندگان ميوه بدون نظارت دستگاههاي اجرايي و نظارتي خودسرانه عمل مي كنند".

گوجه فرنگي بندري در بازار تهران هر كيلو 1500 تومن! هندوانه نوبرانه 1200 تومن!
هر كيلو پرتقال 1200 تومن!
مرغ كيلوئی 1850 و 1900 تومن! سيب و پرتقال کيلوئی 1200 تومن تا 1400 تومن!

خانم سميه ضيايي نيز در گفت و گو با خبرنگار روزنامهً حکومتی جمهوری اسلامی – تهران پيرامون وضعيت بغرنج گراني ميوه و مواد غذايي گفت : "در آستانه نوروز سازمان ميادين شهرداري تهران و وزارت بازرگاني مدعي شده بودند مي توانند قيمت ها را مهار كنند و به مردم قول دادند هيچ كمبودي نخواهد بود اما اظهار نظر مسئولان اين وزارتخانه ها و ارگانها نيز توخالي درآمد و شعاري بودن آن همانند سالهاي گذشته براي مردم آشكار شده است"!؟

"در دوران رژيم منحوس پهلوي(؟) قيمت پرتقال به كيلوئي 3 تومن رسيد كه داد مردم را درآورد".
روزنامهً حکومتی جمهوری اسلامی – تهران

فارس , دوشنبه 15 فروردين 1384
در حالي كه مردم از گراني سرسام‌آور ميوه و مركبات گلايه دارند، همچنان دو وزارتخانه مسئول در اين رابطه (بازرگاني و جهاد كشاورزي) با يكديگر جدال مي‌كنند.
وزارت جهاد كشاورزي خبر از توليد مناسب و 4 ميليوني ميوه و مركبات مي‌دهد و وزارت بازرگاني تنها راه حل مشكل گراني ميوه را واردات مي‌داند.

به جرات می توان گفت كه سالي را نمي‌توان يافت كه مانند سال 84 گراني ميوه تا اين حد بوده باشد. پرتقال 1100 تومان، سيب 1200 تومان، خيار 900 تا 1100 تومان، نارنگي 1200 تومان و گوجه فرهنگي هم 1200 تومان
البته اگر آن هم گيرتان بيايد!؟
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Monday, April 04, 2005

در ام القراء چپاول و دشنه، شکنجه و اعدام چه می گذرد؟


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~
تو خود حديث مـُفصل بـخـوان از اين مـُجمل:
هفتــهً سلامت در سرزمين بيمار!؟

دستچينی از تيتر خبرها به نقل از خبرگزاری حکومتی "ايلنا"15/01/1384

در هفته سلامت با تاييد مقام معظم رهبري(رهزنی), تعدادي از زنان و كودكان(؟) از زندان آزاد مي‌‏شوند!؟
امسال 25 پايگاه سلامتي در 25 فرهنگسراي تهران برپا مي‌‏شود
هزينه برگزاري هفته سلامت, 100 ميليون تومان پول نياز دارد كه هنوز اين مبلغ را تهيه نكرده‌‏ايم!؟!؟!؟ / هوشمند سفيدي, مدير روابط عمومي وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشكي
.................
گشت‌‏هاي جمع‌‏آوري كودكان خياباني در تهران فعال شده‌‏اند!؟
اكيپ‌‏هاي امداد و گشت‌‏هاي ويژه، در روزهاي پس از تعطيلات عيد، براي جلوگيري از بازگشت
كودكان خياباني در حالت آماده‌‏باش هستند!؟ / محمود مظفر, مدير بهزيستي استان تهران
.................
"در ايام عيد، گشت‌‏هاي جمع‌‏آوري كارتن خواب‌‏ها فعال بودند و به كار جمع‌‏آوري كارتن خواب‌‏ها مي‌‏پرداختند!؟
به طور متوسط در هر هفته از تعطيلات عيد، بين 3 تا 4 كارتن خواب از سطح شهر تهران جمع‌‏آوري مي‌‏شد"!؟ / زهرا نژاد بهرام, معاون اجتماعي استانداري تهران
.................
چهارتن از نمايندگان مجلس هفتم به علت سوال از وزير بهداشت و درمان، به مجتمع قضايي رسيدگي به جرايم كاركنان دولت احضار شدند!؟ / نور الدين پيرموذن مخبر كميسيون بهداشت و درمان مجلس هفتم
.................
مشكل ما اين است كه يك رئيس ‌‏جمهوري بيشتر نياز نداريم و فقط يك نفر بايد رئيس جمهوري شود!؟
محمدرضا باهنر رئيس فراكسيون اصول گرايان مجلس هفتم
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

جانباختگانِ "آزادی" در پشت درهای بستــه!؟


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

شاهدان عيني حادثه مرگبار استاديوم آزادي می گوينــــد

جريان يك فروند هليكوپتر پارک شده در مقابل دروازهً اصلی ورزشگاه آزادی چيــه!؟
هليكوپتر در آن محل براي انتقال مقامات ( پاســدار قالي باف و مرتضی طلائی) بوده که از داخل کابين آن عملياتِ سرکوب مردم را بعهده داشتند!؟

پاسدار مرتضي طلايي فرماندهي نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: "بالغ بر 6 هزار نفر از
مأموران نيروي انتظامي از شب قبل از مسابقه تا نيمه شب روز مسابقه براي حفظ نظم و انضباط ( بخوان سرکوب و کشتارِ جوانان مبارز) فعال بودند تا نگذارند (خيزش مردمی) مشكلي ايجاد کند".[به اين 6000 نفر ماًمور يونيفرُم پوش تعداد صدها نفر از استخوان بدست های حزب الهی به فرماندهی "مجتبی خامنه ای" و چاقو کش های "آخوند جنتی و احمدی نژاد" و لباس شخصی های مسلح "عسگر اولادی" را هم اضافه کنيد!؟

درب هاي اصلي ورزشگاه آزادي به روي تماشاچيان ايراني بسته شده بود!؟ و تنها تماشاگران ژاپني بدون هيچ مانعي استاديوم را ترک کردند(!؟).

شاهدان حادثه مي گويند:"تماشاچيان ايراني را به زور به يک در غير استاندارد هدايت کردند(!؟)"
برادر رحيم سيد هاشمي از قربانيان اين حادثه به روزنامه ايران گفت: "هميشه از دقايق 80 بازي عده اي استاديوم را ترک مي کردند، اما در اين مسابقه درهاي خروج تا پايان بازي بسته بود"(!؟). به گفته اين تماشاچي 13 ساله وقتي با برادرش قصد داشتند از استاديوم خارج شوند، "ماموران درهاي اصلي را بستند(!؟)، در اين زمان هجوم مردم آغاز شد و ماموران آتش نشاني شروع به پاشيدن آب به سمت تماشاچيان کردند"(!؟).
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Sunday, April 03, 2005

ايـــران ِ آزاد


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

Free Iran: Establish a Society in Iran Based on the Principle of Individual Rights

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

ضرورت تحریم انتخابات به منظور منزوی ساختن رژیم

مصاحبه رادیو فردا با بنیانگذار و رئیس انجمن پژوهشگران ایران[+]صـــدا
~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~*!*!*~!~

Saturday, April 02, 2005

سيــزده بــدر 84


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~
گـزارش تصـويــری از سيــزده بــدر 84


از دريچهً دوربين عکاسان خبرگزاری های حکومتی و فتو ژورناليست های مستقل.!؟

اســلايـــد شـــو [+]
.......................

به گزارش راديو حکومتی فــردا هم گوش کنيد، خالی از لطف نيست!؟

سيزده بدري متفاوت در ايران: رقص و پايکوبي جوانان در گوشه هاي امن پارک ها [+]صـــــدا
.......................
خبرگزاري كار ايران / 14/01/1384
دكتر محمد حسن پيراسته، مدير كل حفاظت محيط زيست استان تهران، گفت:
در روز طبيعت(!؟)[بخــوان "سيــزده بــدر"]بيشترين خسارت به پارك ملي(؟) سرخه حصار و البرز
مركزي وارد شده است ؟
در روز طبيعت[سيــزده بــدر] بيش از 300 هزار نفر مهمان طبيعت بودند، كه متاسفانه
تعدادي از فنس‌‏هاي محصور كننده مناطق حفاظت شده(؟) را از بين بردند!؟
حداقل زمان لازم براي پاكسازي خسارت‌‏هاي وارد شده در اين روز به محيط زيست سه تا چهار هفته است.

چـــرا؟؟؟ مگر دروازه های ورودی اين پارک ها هم مثل دروازه های خروجی ورزشگاه آريامهر "آزادی" بسته بودنـــد!؟
اين بابا کيسهً گَل و گشادی برای پاکسازی(؟)يا "ترميم" خسارتهای وارده به دو پارک به اصطلاح ملی(!؟)که دروازه های ورود به آن ها به روی مردم بسته بوده، دوخته است.
لطفاً به گزارش راديو حکومتی فردا گوش کنید:

تهراني ها مراسم 13 بـدر را در پارک ها و مراکز تفريحي برگزار کردند[+]
صــــــــدا
........................

آقای دکتر محيط زيست! درختان باغ گل نسترن 100 سال قدمت داشتنــد و قطع و ريشه کن کردن26 اصله درخت قديمي در باغ "گل نسترن" توسط مالكان(؟) باغ (به دستور چه کسانی؟) صورت گرفته است!؟؟؟
حـاجــی! خالی بندی و سياهکاری تا کجا و تا کـــی!؟

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

Friday, April 01, 2005

نيم نگاه


تاريخ رشـد و گـسترش اســلام را نمی توان فـهـمـيـد مگـر اينکـه ابتـداء
خصلـت خـشـن، تــنـد، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنـرا بشنـاسيـم.
مـيـرفـطـروس

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~
هموطن! اين ملا ها و گزمــه هايشان از ما ترسيدند، بيائيد خودمان را باور کنيم

نگاه فسيل های مسلمان به باورهای ايراني

بعداز مزخرفاتی که برای کم رنگ کردن مراسم جشن چهار شنبه سوری و جشن سال نو (نوروز)گفتند، حالا نوبت به سيزده بدر رسيده است!؟
نگاه سياهکارانِ مسلمان به جشن کُهن مردمی سيزده بدر:
محمدحسن پيراسته مدير كل محيط زيست استان تهران گفت:
روز سيزدهم فروردين ماه(؟)[سيزده بـــدر] به جاي اينكه براي مردم روز انس با طبيعت باشد روز عناد با طبيعت و تخريب آن است.
امسال مأموران گارد محيط زيست(؟)[بخوان مزدورانِ ضــدشورش و انصارِ حزب الله] در تمام مناطق طبيعي استان تهران مستقر هستند
به نقل از خبرگزاری حکومتی فارس [+]
×!:!×!:!×!:!×!:!×!:!×:!×
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران / سرويس: اجتماعي - محيط زيست
در آستانه 13 فروردين ماه روز طبيعت
آسمان تهران نيمه‌ابري با رگبار پراكنده(؟) در بعداز ظهر پيش‌ بيني شد!؟
اين مزدورانِ نانِ به نرخ روز خور حتی از گفتن نام (سيزده بــدر) وحشت دارند.
حتی برای خانه نشين کردن ما، دست به دامانِ امام زمان، نماز وحشت و دعای باران شده اند،
تا مانع شادی و نهايتاً جـمـع و نزديک شدن ما بيکديگرشوند.
به نقل از خبرگزاری حکومتی ايسنا [+]
×!:!×!:!×!:!×!:!×!:!×:!×
دولت نمی تواند سودجویان را کنترل کند!؟
آیت الله امینی امام جمعه مادام العمر قم وحشت زده در نماز دروغين جمع (امروز 12 فروردين 1384) به ساير همدستانش هشدار داد:
" در بازار اسلامی باید ظواهر(؟) شرعی رعایت شود و سرمایه گذاری در آن نباید با ربا صورت پذیرد [که فقط ربا خواری است و لا غير!]
خیانت و فریب نباید در بازار اسلامی باشد.[که هست] و با بی عدالتی و بی انصافی و گرانفروشی کلاه سر مردم نگذارند" [که ميگذارند].
به نقل از خبرگزاری حکومتی مهــر[+]
×!:!×!:!×!:!×!:!×!:!×:!×
امامی کاشانی امام جمعه شماره موقت تهران به روز سیزدهم فروردین(سيزده بــدر) اشاره کرد و گفت:"همه روزها روز خداست و هر روزی که لطف خدا شامل انسان شود، مبارک است" .
13یک عدد است و به تنهایی نحس و شوم نیست، بلکه روزی که خدا در آن روز به ما غضب کند روزی شوم و نحس خواهد بود [که آن روز برای مـُـلاها دور نيست]
به نقل از خبرگزاری حکومتی مهــــر [+]
~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~

تـحـــريـم انتـخــابـات [+]
بـهـتــرين انتـخــاب

~!~***~!~***~!~***~!~***~!~***~!~